Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wee vi skal have hund igen... vi skal have en coton de tulear.. de er sååå søde.. og rigtig dejlige familiehunde.. vi skal hen og reservere den på lørdag.. glæder mig så meget til at se den.. savner virkelig min gamle hund.. men nu skal vi have den her... ved endnu ikk om det skal være en han eller hun det kommer helt an på hvilken en af dem vi klikker bedst med.. men jeg glæder mig sådan..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilMalene skriver: wee vi skal have hund igen... vi skal have en coton de tulear.. de er sååå søde.. og rigtig dejlige familiehunde.. vi skal hen og reservere den på lørdag.. glæder mig så meget til at se den.. savner virkelig min gamle hund.. men nu skal vi have den her... ved endnu ikk om det skal være en han eller hun det kommer helt an på hvilken en af dem vi klikker bedst med.. men jeg glæder mig sådan..
lyder som en dejlig nyhed. kender slet ikke racen, så læg endelig et billede ind
sikke en dejlig nyhed..... tillykke..
glæder os til at se billeder...
første billed er en hvalp af det kuld hvvor vi skal reservere fra på lørdag... og når 2 er en voksen coton de tulear/bomuldshund.. heeh.. glæder mig så meget.. skal nok tage et billed af den hvalp vi vælger..
MorTilMalene skriver: første billed er en hvalp af det kuld hvvor vi skal reservere fra på lørdag... og når 2 er en voksen coton de tulear/bomuldshund.. heeh.. glæder mig så meget.. skal nok tage et billed af den hvalp vi vælger..
HJÆLP en gulvmobbe men en MASSE pels....
men GUD hvor er den sød hehe
aya-zia skriver: HJÆLP en gulvmobbe men en MASSE pels.... men GUD hvor er den sød hehe
de er såå skønne.. og de fælder ikk og de er allergivenlige.. såå lækkert.. og de er bare skønne.. og hvis man får dem klippet lidt 2 gange om året så ligner de bare så skønne uldtæpper der er rullet sammen med halt og næse.. griner..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128