Indbygget radiator!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Zibi_84

Hej piger! Jeg har ca 19 dage tilbage til termin, og jeg SVEDER konstant i dette enten varme eller lumre vejr! Uanset hvad tid på døgnet det er, så er jeg klamm og svedig(sorry) Er det mon pga. hormonerne? Har aldrig svedt så meget før...Hvordan har i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Zibi_84 skriver:

Hej piger! Jeg har ca 19 dage tilbage til termin, og jeg SVEDER konstant i dette enten varme eller lumre vejr! Uanset hvad tid på døgnet det er, så er jeg klamm og svedig(sorry) Er det mon pga. hormonerne? Har aldrig svedt så meget før...Hvordan har i det??

Jeg er ikke så langt henne, men synes også jeg kan mærke det lidt allerede. Det er vist helt almindeligt at man får det ekstra varmt under graviditeten. Og i slutningen må det da toppe tænker jeg 

Anmeld

7. juni 2011

mth1987

Jeg er ikk gravid men jeg sveder sgu også hele tiden. Bare jeg rør mig det mindste puha så det nok bare varmen.....!

Anmeld

7. juni 2011

K&S

Jeps, det er helt sikkert derfor, jeg svedte som et ***, da jeg var gravid - det var ikke sæææærlig charmerende

Men vejret er jo også helt ulideligt i dag...!

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Zibi_84 skriver:

Jeg er IKKE gravid..og jeg sveder som en sindsyg
men det gør  det bestemt ikke bedre at være gravid..jeg kan godt huske hvordan det var at være højgravid i sommervarmen...bvadr!

Skyld dig over med lunkent vand..lav en balje koldt, men ikke for koldt, at putte fødderne i...hav en skål med koldt vand til at vride en klud op i og læg i nakken eller tørre tindinger og pande med..og hold dig i skyggen.
Lav noget kold vand at drikke med citron..det læsker, køler og citronen giver dig salt og sukker, så du ikke bliver dårlig.
Hold dig fra solen og bliv inde eller i skyggen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

Maja_4000

Jeg har svedt siden jeg var gravid - og jeg gør det endnu !  Før frøs jeg altid :s

Anmeld

7. juni 2011

MaikenR

jeg er 35+0 og jeg sveder virkelig også ekstremt meget ! jeg kan slet ikke ''falde til ro'' pga. varmen, og jeg er ret sikker på at maven ikke hjælper på det jeg har nemlig heller aldrig haft det sådan før ..

Anmeld

7. juni 2011

misspippi

SussieThyssen skriver:

men det gør  det bestemt ikke bedre at være gravid..jeg kan godt huske hvordan det var at være højgravid i sommervarmen...bvadr!

Skyld dig over med lunkent vand..lav en balje koldt, men ikke for koldt, at putte fødderne i...hav en skål med koldt vand til at vride en klud op i og læg i nakken eller tørre tindinger og pande med..og hold dig i skyggen.
Lav noget kold vand at drikke med citron..det læsker, køler og citronen giver dig salt og sukker, så du ikke bliver dårlig.

Kærligst
Sussie

super gode råd til os svedende gravide, der ovenikøbet skal døje med somemrvarmen  he he

Anmeld

8. juni 2011

Zibi_84

Godt at høre at jeg ikke er alene! Det er virkelig hårdt

Anmeld

8. juni 2011

Zibi_84

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

ja super gode råd! Dem vil jeg da klart tage til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.