Bagte kartofler med fyld??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

mortilfreja

Er der nogen af jer skønne kvinder der ligger inde med den absolut bedste opskrift på bagte kartofler med fyld???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

mortilfreja

Slet ingen????

Anmeld

7. juni 2011

banditten2011

mortilfreja skriver:

Er der nogen af jer skønne kvinder der ligger inde med den absolut bedste opskrift på bagte kartofler med fyld???

jeg har lavet dem med roastbeef, persille ost majs og ærter men det er kun fantasien der sætter grænser

Anmeld

7. juni 2011

Holbæktrunten

Jeg kan godt lide at bage dem, udhule dem og blande "mosen" med enten skinke eller bacontern og en flødeost - evt med hvidløg 

Anmeld

7. juni 2011

twinny

Jeg plejer at bage dem almindeligt. også lave en "dressing" til med creme fraiche (staves), bacon og lidt olie... nam nam....

Anmeld

7. juni 2011

Lullaby

Bage dem, udhule dem, blande bacon og fromage frais i, tilbage i ovnen i en 20 min og pynte med persille

Anmeld

7. juni 2011

MF<3

mortilfreja skriver:

Bage kartofler med creme fraiche, hvidløg og rådpeber..

bag kartoflen i forvarmet ovn på 180 grader i ca. 1 time.

bland creme fraiche, most hvidløg, rødpeber og salt/peber sammen til en dressing. når kartoflen er færdig, skær toppen af så du får et låg. udskrab kartoflen undtagen låget, og gem hele skallen. Derefter blandes kartoflen sammen med dressingen til en god mos, put mosen tilbage i skallen og stil i ovnen i 10-15 min. Håber det kunne hjælpe dig. Du kan også bruge bacontern eller hvad du nu synes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.