hejsa i dette dejlige sommervejr..
jeg vil da lige fortælle hvordan det går, jeg læser faktisk ofte her inde skal det siges, men derfra til at skrive er ikke altid lige noget jeg husker desværre
men jeg følger med jer alle skønne kvinder og mænd
det går rigtigt godt, faktisk er jeg sikker på jeg ikke kunne have det bedre, jeg har styr på det meste i mit liv, jeg går jo på teknisk skole her oppe, jeg har lige fået et 12 i en rapport på b niveau, i dansk. Jeg har fået en miljø opgave tilbage hvor jeg fik 10 i rigtigt godt tilfreds
jeg skal til eksemen med miljø i morgen og hygiejne på næste tirsdag, det bliver spænnende..
og endvidere får vi standpunkt karakter er vildt spændt på det hele..
Jessica har lige fået fjernet polypper, og hun klarede det til UG. ser hende meget for tiden og det er jeg lykkelig for..
Cecilia, er blevet en helt anderledes pige, hun er faldet til jord, hun er blevet meget klogere på tingene osv. det er lidt sjovt at hører hun kan være meget godt sprogmæssigt og siger ord jeg ikke lige tænker over 
Mig og Christian har det super godt, jeg kan simpelthen ikke elske en så højt som jeg gør ubetinget for min børn men han lægger også der oppe, vi har det super godt og er stadigvæk meget nyforelskede og nu er det snart et 1 år allerede :O
I sommerferien skal vi til polen og jeg glæder mig helt vildt, mig og Christian, og Cecilia er sikker på det bliver en stor oplevelse.
Jeg er også igang med et lille projekt nemlig at skrive min bog, men ikke meget tid når jeg har træning og skole, familie, hjem osv men jeg får da skrevet lidt.
det går super med træningen jeg skal til international konku. enten 11/2 eller 12/2 i norge så skænk mig lige en tanke så vi kan få dk på listen over strongwomen
Jeg glæder mig helt vildt.
så alt i alt kan mit liv vidst ikke blive bedre 
kan i have det godt derude