Pakke kalender...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Miamaja

Er det noget I gor og kan lide at kobe gaver til pakkekalender ogsaa. synes selv det bliver for meget gaveri. giver I saa lige saa meget gaver som hvis jeres born ikke havde pakkekalender eller hvad???

Har aldrig selv haft pakke kalender men har kobt en pakke kalender. en rigtig flot fin en i stof men nu er jeg itvivl. synes heller ikke om at skulle kobe 24 smaa ting som alligevel kommer til at flyde ud over hele huset til ingen nytte. om det saa var bedre at kobe EN stor gave istedet
Advent House

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Astrid P

Jeg er vokset op med pakkekalender, og jeg husker det som noget helt særligt og utroligt hyggeligt. Vi er 4 søskende, så min mor har haft lidt af en opgave med at finde gaver til os, men jeg tror hun syntes det var sjovt og dejligt.

Så fra næste år skal min Smilla også have pakkekalender hver dag i december!

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Jeg er i år gået over til adventsgaver istedet. Jeg synes der kom lidt for meget skrammel ind over når jeg skulle finde på 5x24 gaver uden at blive ruineret

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Mine børn får skrammel...MASSER af skrammel og de elsker det...alle mulige og umulige små og større gaver i hele december..alle tre. Jeppe bliver 11 år og skulle prøve advents gaver sidste år, men fortrød inde i det så det endte med alle tre fik en blanding af begge dele.
Jeg har selv fået pakkekalender som barn og elskede det..tror mere det er gaven end indholdet..
Knus..

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Mine børn får skrammel...MASSER af skrammel og de elsker det...alle mulige og umulige små og større gaver i hele december..alle tre. Jeppe bliver 11 år og skulle prøve advents gaver sidste år, men fortrød inde i det så det endte med alle tre fik en blanding af begge dele.
Jeg har selv fået pakkekalender som barn og elskede det..tror mere det er gaven end indholdet..
Knus..

Ok.. Ja, born elsker skrammel har du nok ret i. gemalen er osse helt med paa at den lille skal have pakkekalender........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.