ihh hvor er jeg glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

mor-til-vanessa

nu er det helt officielt sommerferie til min, helt til den 19 august

har lige haft den sidste eksame idag (havde dog kun to i år) det var engelsk og fik 10, så det var rigtig fedt. for nogle uger siden var jeg til eksame i samfundsfag og fik 12

synes det er super fedt, når jeg ikke har gået i skole siden 9.kl (sådan rigtig skole) og at jeg er alene med min datter og så får så fine karaktere.

glæder mig allerede til næste skole år hvor jeg også skal have historie, religion og spansk.

tak fordi i læste med og rigtig god sommer til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

sarahb

hvor er du bare SEJ!!! det er da bar så godt gået.. Tillykke med de flotte karakterer og SOMMERFERIE

Anmeld

7. juni 2011

Kruse90

Hvor er det flot.

Jeg er færdig med 1 år på hg på torsdag der skal jeg til min sidste eksamen i IT

Har været oppe i Tema og der fik jeg 10

Anmeld

7. juni 2011

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

hvor er du bare SEJ!!! det er da bar så godt gået.. Tillykke med de flotte karakterer og SOMMERFERIE

tak håber i alle har det rigtig godt

Anmeld

7. juni 2011

mor-til-vanessa

Kruse90 skriver:

Hvor er det flot.

Jeg er færdig med 1 år på hg på torsdag der skal jeg til min sidste eksamen i IT

Har været oppe i Tema og der fik jeg 10

det er super flot. 10 taller er gode

mangler stadig selv 2 år på hf. den tager 2,5 år fordi jeg startede januar

Anmeld

7. juni 2011

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

tak håber i alle har det rigtig godt

tak søde.. Det har vi i hvert tilfælde, vi rejser til egypten på lørdag så vi klarer den lige..
Og håber også du har det helt fantastisk

Anmeld

7. juni 2011

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

tak søde.. Det har vi i hvert tilfælde, vi rejser til egypten på lørdag så vi klarer den lige..
Og håber også du har det helt fantastisk

årh det lyder lækkert. tror da godt lige nessa og jeg kan klemme os ned i en kuffert

her går det også godt. spencers mor kommer på torsdag, så det skal nok blive sjovt første gang hun er i dk. måske vi skal et smut til kbh, for tænker horsens er lidt kedelig for hende

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

mor-til-vanessa skriver:

nu er det helt officielt sommerferie til min, helt til den 19 august

har lige haft den sidste eksame idag (havde dog kun to i år) det var engelsk og fik 10, så det var rigtig fedt. for nogle uger siden var jeg til eksame i samfundsfag og fik 12

synes det er super fedt, når jeg ikke har gået i skole siden 9.kl (sådan rigtig skole) og at jeg er alene med min datter og så får så fine karaktere.

glæder mig allerede til næste skole år hvor jeg også skal have historie, religion og spansk.

tak fordi i læste med og rigtig god sommer til jer

STORT tillykke! Er du klar over hvor misundelig jeg er? Min starter i morgen kl. 12.. Hvis jeg består 

Anmeld

7. juni 2011

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

årh det lyder lækkert. tror da godt lige nessa og jeg kan klemme os ned i en kuffert

her går det også godt. spencers mor kommer på torsdag, så det skal nok blive sjovt første gang hun er i dk. måske vi skal et smut til kbh, for tænker horsens er lidt kedelig for hende

Ihhhhh hvor hyggeligt, så kan hun å noget kvalitets tid med nessa.
Det er da så fedt i har et så godt bånd til hinanden til trods for i er så langt fra hinanden.. Ja i skal da til Kbh, det kunne være hyggeligt for hende...

Anmeld

7. juni 2011

mor-til-vanessa

Frøken J. skriver:

STORT tillykke! Er du klar over hvor misundelig jeg er? Min starter i morgen kl. 12.. Hvis jeg består 

mange tak

selvfølgelig skal du nok bestå krydser althvad jeg kan for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.