lugt for neden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger skriver lige som anonym da jeg synets det er lidt pinligt og lidt ulækkert.

Men jeg synets jeg har fået en barsk/harsk lugt for neden, ved ikke om det bare er varmen som gør det, sveder som en gris, men hver gang jeg taget benene fra hinanden eller er på toilettet kan jeg lugte det

Jeg ved ikke om det kan skyldes at jeg måske har en blærebetændelse, fik taget en urin prøve i onsdags som der muligvis var noget i den skulle sendes ind til undersøgelse, men lægen har ikke svar endnu?  

Jeg er 34 uger hende idag. Og jeg syntes jeg kan huske fra min første garviditet at når varme kom så lugetede jeg mere forneden også sidst.

Hvad tror i det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Aves.

Hej piger skriver lige som anonym da jeg synets det er lidt pinligt og lidt ulækkert.

Men jeg synets jeg har fået en barsk/harsk lugt for neden, ved ikke om det bare er varmen som gør det, sveder som en gris, men hver gang jeg taget benene fra hinanden eller er på toilettet kan jeg lugte det

Jeg ved ikke om det kan skyldes at jeg måske har en blærebetændelse, fik taget en urin prøve i onsdags som der muligvis var noget i den skulle sendes ind til undersøgelse, men lægen har ikke svar endnu?  

Jeg er 34 uger hende idag. Og jeg syntes jeg kan huske fra min første garviditet at når varme kom så lugetede jeg mere forneden også sidst.

Hvad tror i det kan være?

Ubalance, svamp eller skedekatar, tænker jeg uden at være læge men har desværre gjort mig mine praksiserfaringer...prøv med nogle vivagstikpiller...ellers kan du forsøge en canestenkur...men tjek lige at du må som gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.