Hvornår og hvordan med legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Rødhætte

Hvornår begyndet jeres små guldklumper at vise interesse for legetøj? Min lille trold er 11 uger og synes nogle gange det kan være svært at underholde ham. Jeg massere, synger og rokker med ham. Han elsker at kigge på hans uro, men aktivitetstæppet gider han ikke...

Hvordan begyndet jeres ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

twinboys

Rødhætte skriver:

Hvornår begyndet jeres små guldklumper at vise interesse for legetøj? Min lille trold er 11 uger og synes nogle gange det kan være svært at underholde ham. Jeg massere, synger og rokker med ham. Han elsker at kigge på hans uro, men aktivitetstæppet gider han ikke...

Hvordan begyndet jeres ?

ved ikke lige præcis hvornår men pludselig fanger noget ham og han griber ud efter det...

mine nød at ligge at kigge på spilleuroer i starten...

Majbritt

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

jeg kan fortælle at Villads begyndte stille og roligt at ville og være nogenlunde god til holde fast i legetøj osv da han var 3½ måned... han fandt ud af at han havde hænder og begyndte at studere dem imellem 2 og 3 mdrs alderen. da det ikke var sjovt længere kunne man give ham lidt forskellige ting, bamser eller sådan noget, som han kunne sidde med og holde i hånden og putte i munden.. 

nu styrer han det med hård hånd. han er i dag 22 uger gammel... 

legestativet kunne han ligge under og daske til lidt før 3 mdr. men det var ikke verdens sjoveste. interessen kom først omkring de 3 mdr.. og nu kaster han den nærmest rundt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.