Uundværlige Apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

SkrukUngKvinde

Misselbek skriver:

Nummeruglen! helt klart.

Den kan jeg ikke finde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

bøgelund

Heytell.. det er genialt..

du kan indtale en besked til en anden med en iphone, istedet for at skrive en sms.. så bipper modtageren iphone, og så kan modtageren høre din besked..  

kræver dog at modtageren os har det installeret.. smart hvis man ikke lige gider skrive en sms.. 

Anmeld

7. juni 2011

SkrukUngKvinde

Kloster skriver:

Nu har jeg Android, men mon ikke også, man kan få apps lignende til iPhone...

Men jeg har:

Tv guide, womanlog, smooth calender, drinking water, colorNote, HD wallpaper, birthday book, etilbudsavis, DMI vejret, Rema1000, De gulesider, Pollental, Indkøbsseddel, countdown widget ringetoner osv.

Dem jeg slet ikke kan leve uden   :

Pollental, indkøbsseddel, drinking water, smooth calender, countdown widget...

Åhh jamen jeg bruger dem jo alle sammen, ellers sletter jeg dem jo igen

Jeg må lige høre dig, den der drinking water hvordan er det på din? for når jeg søger, er det apps der fortæller hvor man nærmest kan finde driikke vand*?

Anmeld

7. juni 2011

L.J.L

Jeg har pt:

• Angry Birds (spil)
  • Coin Dozer (skubbe mønter, er total afhængig!)
  • Tiny Wings (Skal man have!!)
  • DMI
  • IfaceFat (Så man kan tage sjove billeder af sig selv )
  • OldphotoPro (Laver billederne i en gammeldags stil)
  • TVTID
  • H&M
  • Plus en del andre sjove photoprogrammer

Anmeld

7. juni 2011

Kloster

SkrukUngKvinde skriver:

Jeg må lige høre dig, den der drinking water hvordan er det på din? for når jeg søger, er det apps der fortæller hvor man nærmest kan finde driikke vand*?

Den hedder bare Drinking water.

Der er 8 glad på skærmen og når jeg trykker på et af dem, bliver det blå som om der er vand i den.

Når der går ca 1½-2 timer, kommer der en miniglas frem oppe i hjørnet af min fon, som påmindelse om at jeg nu skal drikke et glas vand igen

Anmeld

7. juni 2011

SkrukUngKvinde

Kloster skriver:

Der er 8 glad på skærmen og når jeg trykker på et af dem, bliver det blå som om der er vand i den.

Når der går ca 1½-2 timer, kommer der en miniglas frem oppe i hjørnet af min fon, som påmindelse om at jeg nu skal drikke et glas vand igen

Øv øv det kan man nok ikke f til iphone

Anmeld

7. juni 2011

L.J.L

Misselbek skriver:

Så hver gang en person ringer står der personens fulde navn og adresse (hvis de ikke ringer med hemmeligt nr)

smart!

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Kloster skriver:

Se den vil jo være total smart til mig... 

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

SkrukUngKvinde skriver:

uhh jeg har mange

Falldown!

Horse racing

Doodle fill

Horse frenzy

Shave me!

Lie test

Moren free

Endomondo

MobileGuru

Love notes

Color fill

Bubble Blast

Simply find it

Hit tennis 2

Sleep Cycle (koster 6 kr, men er alle pengene værd. den måler hvor meget man sover)

OG mange mange flere

Hvordan fungere dette Sleep cycle? Har lige hentet en gratis udgave af det til min Android... 

Anmeld

7. juni 2011

SkrukUngKvinde

Mira0911 skriver:

Hvordan fungere dette Sleep cycle? Har lige hentet en gratis udgave af det til min Android... 

Man sætter alarmen til, og så laver den en statistik over hvordan du sover det svært at forklare over skrift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.