Må baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.130 visninger
12 svar
1 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Må baby på 2 mdr gerne bade i poolen når man er sydpå?

Og hvor længe? Er det fint nok, hvis baby får UV dragt, solhat der går ned i i nakken og så bare solcreme på det der ikke er dækket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Og hvor længe? Er det fint nok, hvis baby får UV dragt, solhat der går ned i i nakken og så bare solcreme på det der ikke er dækket?

som hovedregel ville jeg holde så lille et barn i skyggen... et kortvarigt bad kan man vel godt, men det afhænger helt af hvor meget clor de putter i poolen

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Må gerne ja - det er der jo ingen regler for - dog ser jeg slet ikke formålet i det:0)

Håber ikke jeg støder dig!

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

som hovedregel ville jeg holde så lille et barn i skyggen... et kortvarigt bad kan man vel godt, men det afhænger helt af hvor meget clor de putter i poolen

Baby bliver også holdt i skyggen. Det var mere en dukkert på max 5-10 min hvis der er meget varmt i skyggen også

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Må gerne ja - det er der jo ingen regler for - dog ser jeg slet ikke formålet i det:0)

Håber ikke jeg støder dig!

Det gør du ikke :o)

Det var mere hvis der var meget varmt i skyggen også og tænkte bare 5-10 min af gangen

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Det gør du ikke )

Det var mere hvis der var meget varmt i skyggen også og tænkte bare 5-10 min af gangen

Jeg tror ikke jeg selv ville gøre det:0) og hvis jeg gjorde var det kun lige ned og op igen - de bliver meget hurtigt nedkølet- og ja vi voksne sveder og synes det er skønt at blive kølet ned - men det er jo ikke det samme for baby:0) Vandet er jo meget koldt for baby i forhold til luften - selvom vandet egentlig er varmt.

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg tror ikke jeg selv ville gøre det:0) og hvis jeg gjorde var det kun lige ned og op igen - de bliver meget hurtigt nedkølet- og ja vi voksne sveder og synes det er skønt at blive kølet ned - men det er jo ikke det samme for baby:0) Vandet er jo meget koldt for baby i forhold til luften - selvom vandet egentlig er varmt.

Hov det var altså ikke den smiley der skulle have været men en

Ja, det kan godt være du har ret.. Vi må se hvordan baby tager det til den tid

Anmeld

7. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Baby bliver også holdt i skyggen. Det var mere en dukkert på max 5-10 min hvis der er meget varmt i skyggen også

mest for hyggens skyld så:0)  en kølig våd stofble kan også hjælpe baby...

oftest putter de meget clor i poolerne sydpå, og et lille spædbarns hud, kan slet ikke holde til clor og sol...

hvis i vælger at bade med den lille, så husk endelig at skylle grundigt af bagefter med almindeligt vand:0)

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hov det var altså ikke den smiley der skulle have været men en

Ja, det kan godt være du har ret.. Vi må se hvordan baby tager det til den tid

Ja ikke

Nogle gange er det nemmest at træffe beslutningen når man står i det:0)

Og god ferie - jeg er fandme miundelig:0)

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

mest for hyggens skyld så:0)  en kølig våd stofble kan også hjælpe baby...

oftest putter de meget clor i poolerne sydpå, og et lille spædbarns hud, kan slet ikke holde til clor og sol...

hvis i vælger at bade med den lille, så husk endelig at skylle grundigt af bagefter med almindeligt vand:0)

Tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.