Jeg har fundet ud af at jeg gerne vil være socialrådgiver! Jeg er i forvejen uddannet pædagog og har derfor ikke klip nok til uddannelsen hvilket er brand ærgeligt.
Jeg har kun 10 klip tilbage til videregående uddannelser og jeg sidder og overvejer hvilke muligheder der så er for at min drøm kan gå i opfyldelse?
Jeg har fundet ud af, at man kan tage læse til socialrådgiver via fjernundervisning/ e-læring og jeg tænker så, at jeg måske kunne finde en stilling på omkring 25-30 timer ugentligt?
Jeg ved dog ikke hvor meget merit jeg kan få når jeg er pædagog? Men jeg kunne jo evt bruge mine klip i praktikkerne? Der er 2x 6 mdrs praktik og med de 10 klip kommer jeg til, at mangle 2 klip men så kunne jeg jo forsøge at spare lidt sammen så jeg kan forsørge mig og mit barn i de 2 manglende måneder?
Jeg har forsøgt at finde ud af hvor jeg kan tage uddannelsen via e-læring men synes ikke der nogen steder fremgår en liste over hvor det kan gøres, jeg har dog fundet frem til at man godt kan gøre det i Roskilde og på Lolland (tror jeg nok det var). Jeg ville gerne gøre det i Kbh hvis det var eller måske Hillerød men jeg kan ikke finde ud af om man kan gøre det de steder?
Derudover skal siges, at jeg er enlig mor 
Hvad siger i, er det HELT hen i vejret eller?
Anmeld