Natures Sway eller Mama's Life vugge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.383 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Thereseh

Altså, er der forskel på dem ? Udover 700 kroner i prisforskel? 

Hvad siger I, piger? Jeg vil SÅ gerne ha' sådan en slyngevugge til Spunken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Thereseh

Ingen?

Anmeld

7. juni 2011

CamillaValby

Kan du ligge billeder ind af dem?

Anmeld

7. juni 2011

Thereseh

Yep. 

De ligner jo hinanden, det er mere et spørgsmål om, om der er forskel på kvaliteten eller andet? Har læst flere herinde omtale slyngevuggen, så vil høre om der er nogen grund til at købe den dyreste, eller hvordan 

Øverste er Mamas Life, nederst er Natures Sway

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2011

CamillaValby

Thereseh skriver:

Yep. 

De ligner jo hinanden, det er mere et spørgsmål om, om der er forskel på kvaliteten eller andet? Har læst flere herinde omtale slyngevuggen, så vil høre om der er nogen grund til at købe den dyreste, eller hvordan 

Øverste er Mamas Life, nederst er Natures Sway

Det ved jeg så ikke så meget om hihi

Men jeg har en veninde der har den nederste og hun elsker den, også syntes jeg også at den er flottest

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Thereseh skriver:

Altså, er der forskel på dem ? Udover 700 kroner i prisforskel? 

Hvad siger I, piger? Jeg vil SÅ gerne ha' sådan en slyngevugge til Spunken 

Tror ikke der er den store forskel på dem, men ved det ikke? Jeg har den nederste, og jeg lover dig for at den har været guld værd da Vores søn var lille. Kan varmt anbefale dig og kigge på dba.dk, jeg fandt vores til halv pris, kun brugt en gang.. Det var ret fedt

Anmeld

7. juni 2011

Zafir

Vi har en natursway og den er fantastisk!!! Der er så mange fine detaljer, som ikke er på nogen af efterligninger vi har set. Normalt er jeg ikke mærkedyr, men jeg ville have den original, da jeg tænkte at de måtte have gennem tænkt nogen detaljer og det mener jeg klart de har. Det er ikke værd at spare små penge og man kan nemt sælge den igen. Vi købte vores på dba for 900 kr.
Det er det bedste vi har investeret i til vores Frigg.

Anmeld

7. juni 2011

Thereseh

CamillaSoefelt skriver:

Tror ikke der er den store forskel på dem, men ved det ikke? Jeg har den nederste, og jeg lover dig for at den har været guld værd da Vores søn var lille. Kan varmt anbefale dig og kigge på dba.dk, jeg fandt vores til halv pris, kun brugt en gang.. Det var ret fedt

Jeg kigger løs, og har et par bud ude. Krydser fingre :-)

Anmeld

7. juni 2011

Thereseh

Zafir skriver:

Vi har en natursway og den er fantastisk!!! Der er så mange fine detaljer, som ikke er på nogen af efterligninger vi har set. Normalt er jeg ikke mærkedyr, men jeg ville have den original, da jeg tænkte at de måtte have gennem tænkt nogen detaljer og det mener jeg klart de har. Det er ikke værd at spare små penge og man kan nemt sælge den igen. Vi købte vores på dba for 900 kr.
Det er det bedste vi har investeret i til vores Frigg.

Umiddelbart ser den fra "Mamas Life" mest detaljeret og luksus agtig ud, men jeg har hørt flere sige at Natures Sway er lækrere i kvaliteten. 

Måske man skulle smutte ud og se dem begge i butikkerne 

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Thereseh skriver:

Jeg kigger løs, og har et par bud ude. Krydser fingre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.