Få lavet bryster på kredit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg overvejer på det groveste at, låne penge til at få lavet mine bryster. Synes ikke helt jeg kan vente til jeg engang har sparet 35-40.000 kr sammen. Jer der har lånt jer til en brystoperation - har I lånt gennem bank eller gennem klinikken hvor det er blevet lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

LIZO

jeg låne igemmen banken.. og var ærlig om hva det var jeg skulle bruge dem til.. og fik lov med det samme

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

jeg låne igemmen banken.. og var ærlig om hva det var jeg skulle bruge dem til.. og fik lov med det samme

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, hvad pengene skal bruges til. Men ved bare ikke, om det bedst kan betale sig, at låne dem gennem klinikken.

Anmeld

7. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, hvad pengene skal bruges til. Men ved bare ikke, om det bedst kan betale sig, at låne dem gennem klinikken.

Jeg var slet ik klar over at man kunne låne på klinikken!?

Hvor fx.?? Så ville jeg lige prøve at kigge nærmere.. Man må jo kune se renteudgifterne osv.!?

Stine og Lisa.

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg overvejer på det groveste at, låne penge til at få lavet mine bryster. Synes ikke helt jeg kan vente til jeg engang har sparet 35-40.000 kr sammen. Jer der har lånt jer til en brystoperation - har I lånt gennem bank eller gennem klinikken hvor det er blevet lavet?

Har en veninde, hun lånte gemmen klinikken..tror det kan være svært at få lov at låne 40.000kr til bryster, men aner det ikke.

Jeg betalte 40 kontant.

Anmeld

7. juni 2011

LIZO

Anonym skriver:

det kan det.. derinde skal du nok betale nogle flere renter osv..

Anmeld

7. juni 2011

jydeinden

hvis ikke de der klinikker så det som en ekstra mulighed for at tjene lidt penge så tror jeg ikke de ydede den "service" så jeg ville klart låne pengene i banken hvis jeg var dig.

Anmeld

7. juni 2011

LC

Ville nok vælge den klink som var bedst, og vor jeg helst ville have operationen lavet.(det ville jeg aldrig gå på kompromis med)

Hvis den klinki låner penge til operationen, ville jeg få et tilbud. Og så tage tilbudet med i banken og spørge i banken om de kan gøre det billigere. Så har du et reelt stykke papir med ned i banken og de kan hurtigt se for dig om det er bedre du låner pengen hos dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.