så er der lige kommet de enlig papir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

lykkekevin

og det er bare så dejlig den 30 i den her mdr får vi nøglen til den ny bolig..

det vil så lige sige vi går fra en husjele med vand varme strøm på 10.000 i mdr

til en husleje med det samme på 5900 på mdr...

jeg er bare så glad og så er der værlser nok og lige så stort som den vi har nu...

det godt nok i en blok men der er lækker legeplads til de små og så skal vi bo for neden

glæder mig helt vil til at få noget luft i økonomien igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Nessie

Det var da også noget af en forskel.

Tillykke med den nye bolig, og håber I bliver glade for at bo der

Anmeld

7. juni 2011

Bshizzle

Tillykke med den nye bolig..
Ja det er noget af et spring i huslejen.. men sikker da en lettelse i huslejen.

Anmeld

7. juni 2011

lykkekevin

Nessie skriver:

Det var da også noget af en forskel.

Tillykke med den nye bolig, og håber I bliver glade for at bo der

ja det er noget af en forskæl og det bliver bare så dejlig.. og mange tak

Anmeld

7. juni 2011

lykkekevin

Bshizzle skriver:

Tillykke med den nye bolig..
Ja det er noget af et spring i huslejen.. men sikker da en lettelse i huslejen.

mange tak ja det er et mega stort spring vi har haft fat i boligforeningen at der måtte være noget galt her om . vi har aldrig givet så meget i vand og varme som her det helt vil vi er op over 1200 om mdr for hver. og har fået store efter smæk da der ikke var betalt nok 

Anmeld

7. juni 2011

Bshizzle

lykkekevin skriver:

mange tak ja det er et mega stort spring vi har haft fat i boligforeningen at der måtte være noget galt her om . vi har aldrig givet så meget i vand og varme som her det helt vil vi er op over 1200 om mdr for hver. og har fået store efter smæk da der ikke var betalt nok 

Puha.. Var det så en fejl.. eller?

Kender det alt for godt.. jeg boede i leje-bolig ved en privat udlejer engang, hvor jeg pludselig fik et eftersmæk på knap 10.000 kr ..
Jeg var måløs.. Jeg boede alene med min søn.
Jeg måtte så betale og brokke mig lige så meget jeg ville..
Viste sig at huset var langt fra tæt og varmen fes ud af alle små utætheder og vandet aner jeg ikke hvor røg hen.. ..

.. Skal siges at der var 3 andre boliger i huset, og ALLE fik et eftersmæk og vi alle lejere flyttede med det samme.

Anmeld

7. juni 2011

lykkekevin

Bshizzle skriver:

Puha.. Var det så en fejl.. eller?

Kender det alt for godt.. jeg boede i leje-bolig ved en privat udlejer engang, hvor jeg pludselig fik et eftersmæk på knap 10.000 kr ..
Jeg var måløs.. Jeg boede alene med min søn.
Jeg måtte så betale og brokke mig lige så meget jeg ville..
Viste sig at huset var langt fra tæt og varmen fes ud af alle små utætheder og vandet aner jeg ikke hvor røg hen.. ..

.. Skal siges at der var 3 andre boliger i huset, og ALLE fik et eftersmæk og vi alle lejere flyttede med det samme.

de siger det ikke er en felj og de vil ikke kigge på det det var bare os der brugt for meget.. men den gammel lejlighed vi havde havde vi meget gammel ting som brugt meget strøm og vand der brugt vi 300 i vand om mdr og 500 i varme og 900 i strøm  og der fik vi godt 1500 tilbage

den vi bor i lige nu giver vi 1200 i vand om mdr  varme 1300 om mdr strøm 1100 om mdr og har lige fået et efter smæk på 12.000 i det heleog hvor alt det vand varme og sådan er blevet af ved jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.