jeg har også lavet en uglepude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Isabella_mor

den er så bare mega grim.

Men det er også kun en test. jeg skulle lige se hvordan den ville blive... så kan jeg altid finpudse den... hvis jeg bliver sej til det, vil eg overveje at sy nogle på bestilling.... men det er altså kun hvis jeg bliver sej.. så jeg kunne godt liiiige hoppe en tur i stofforetningen idag og finde lidt lækkert stof til projektet, og så vil jeg slagte endnu en ikea pude for indhold til formålet...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

Men det er også kun en test. jeg skulle lige se hvordan den ville blive... så kan jeg altid finpudse den... hvis jeg bliver sej til det, vil eg overveje at sy nogle på bestilling.... men det er altså kun hvis jeg bliver sej.. så jeg kunne godt liiiige hoppe en tur i stofforetningen idag og finde lidt lækkert stof til projektet, og så vil jeg slagte endnu en ikea pude for indhold til formålet...  

Jeg synes ikke den er grim, jeg ville gerne have den i min sofa!

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

Lauritz skriver:

Jeg synes ikke den er grim, jeg ville gerne have den i min sofa!

den blev meget skæv og akavet, lukningen ved der hvor jeg havde åbnet til at komme fyld i blev også rigtig grim..

Anmeld

7. juni 2011

Janni.

isabellamor skriver:

Er vild med din måde at udtrykke dig på 

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

Janni. skriver:

Er vild med din måde at udtrykke dig på 

^_^ hehe.. tak for det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.