Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lærkes_mor skriver: Hej de damer.Min dreng, Nor, har fået nogle pletter på ryggen... Ligner det soleksem?? Skal jeg kontakte lægen?Han virker ikke til at være irriteret af det...MVh Sara
Hej de damer.Min dreng, Nor, har fået nogle pletter på ryggen... Ligner det soleksem?? Skal jeg kontakte lægen?Han virker ikke til at være irriteret af det...MVh Sara
Det ville være rigtig fint med et billede Kan det ikke være varmeknopper, hvis han ikke er generet af det. Ved når jeg har soleksem klør det helt vildt og jeg er øm på knopperne.
Umiddelbart skulle man tro, at det er varmeknopper eller måske allergi. Hvis det var soleksem ville han ikke tage det pænt, da soleksem kløer voldsomt meget i mindst et par dage. Du kan se et billede af soleksem på http://www.sundhedslex.dk/soleksem.htm - så kan du selv tage stilling til soleksem på billedet ligner din søns udslæt. Forhåbentligt er udslættet allerede væk. Ellers er det en god ide at tage til lægen :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128