Hjælp!!! Bh størrelser i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

qp

Jeg er blevet sat til, at finde en BH til min gamle mor og jeg skal have omregnet størrelse 48 G/H (Australien) til dansk????? 

Hvad hedder den størrelse i dansk... Anyone? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

N&J

qp skriver:

Jeg er blevet sat til, at finde en BH til min gamle mor og jeg skal have omregnet størrelse 48 G/H (Australien) til dansk????? 

det er da altså ikke en størrelse der hedder:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

qp skriver:

her:

Anmeld

7. juni 2011

N&J

Lad os sige hun brugte 90g i eu størrelse, så skulle den hedde 18E i aus/nz størrelse, kan du ikke huske hvilken størrelse hun bruger i dk og så omregne modsat

Anmeld

7. juni 2011

qp

N&J skriver:

det er da altså ikke en størrelse der hedder:

Hehe jo det gør den inden på den hjemmeside jeg har fundet den på.... Jeg skulle bestille den for hende på Ellos hjemmeside og der skulle hun have den største men de er udsolgt.... Så fandt jeg dem inde på en AU hjemmeside og jeg valgte så bare den største str. (4 stk) og så håber jeg satme det er rette størrelse  

Her i DK ville 3 stk haft kostet 555 inkl fragt hvis de havde haft dem på lager.

I AU fik jeg 4 stk inkl. fragt til DK for 506 kr.

Anmeld

7. juni 2011

N&J

qp skriver:

Hehe jo det gør den inden på den hjemmeside jeg har fundet den på.... Jeg skulle bestille den for hende på Ellos hjemmeside og der skulle hun have den største men de er udsolgt.... Så fandt jeg dem inde på en AU hjemmeside og jeg valgte så bare den største str. (4 stk) og så håber jeg satme det er rette størrelse  

Her i DK ville 3 stk haft kostet 555 inkl fragt hvis de havde haft dem på lager.

I AU fik jeg 4 stk inkl. fragt til DK for 506 kr.

Haha, du er en modig dame, hvis de er for store må du sige, jamen du har jo også tabt dig mor altså.. 

Anmeld

7. juni 2011

qp

N&J skriver:

Lad os sige hun brugte 90g i eu størrelse, så skulle den hedde 18E i aus/nz størrelse, kan du ikke huske hvilken størrelse hun bruger i dk og så omregne modsat

Jo men det er 110 e(dd)f .... Det hedder den inde på Ellos hjemmeside, så derfor er det skide besværligt - men jeg krydser fingre for det er den rette str jeg har fat i

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

qp skriver:

Jeg kan dog ikke genkende den størrelse på Australsk. Der må være en fejl?

Anmeld

7. juni 2011

qp

N&J skriver:

Haha, du er en modig dame, hvis de er for store må du sige, jamen du har jo også tabt dig mor altså.. 

Ja men jeg tror bare ikke de laver dem større end det, så derfor er jeg sådan ret sikker på det MÅ være rigtig  

Anmeld

7. juni 2011

N&J

qp skriver:

Jo men det er 110 e(dd)f .... Det hedder den inde på Ellos hjemmeside, så derfor er det skide besværligt - men jeg krydser fingre for det er den rette str jeg har fat i

hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.