Uvist af hvilken grund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

så ender jeg ofte med at sidde oppe og se Steven Segal film på kanal 5 når de vises Ikke fordi de er gode, men jeg ser dem nu alligevel. Lige nu ser jeg Fire down below for gang nr...? Andre der ser med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

ekzunz

Jeanne skriver:

så ender jeg ofte med at sidde oppe og se Steven Segal film på kanal 5 når de vises Ikke fordi de er gode, men jeg ser dem nu alligevel. Lige nu ser jeg Fire down below for gang nr...? Andre der ser med? 

Nixen! Engang var jeg sådan en smule fan, men jeg kan simpelthen ikke klare ham mere. Jeg tror det var "Exit Wounds" der gjorde udslaget..... De første af hans film var ellers meget gode meeeen han skulle ha' stoppet i tide

Anmeld

6. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Znuzke skriver:

Nixen! Engang var jeg sådan en smule fan, men jeg kan simpelthen ikke klare ham mere. Jeg tror det var "Exit Wounds" der gjorde udslaget..... De første af hans film var ellers meget gode meeeen han skulle ha' stoppet i tide

Lige netop Han har lavet for mange film med den samme karaktertype, og den er blevet slidt Jeg er ikke fan af ham, men jeg ender foran skærmen alligevel

Anmeld

6. juni 2011

ekzunz

Jeanne skriver:

Lige netop Han har lavet for mange film med den samme karaktertype, og den er blevet slidt Jeg er ikke fan af ham, men jeg ender foran skærmen alligevel

Ha ha - jamen det kender jeg faktisk godt.....vi ender også altid med at sidde og glo på en film vi har set 17 gange før - og nogle gange er den bare stadig lige så dårlig som første gang 

Men jeg plejer dog at springe Steven Seagal og Jean Claude van Damme over....

Anmeld

6. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Znuzke skriver:

Ha ha - jamen det kender jeg faktisk godt.....vi ender også altid med at sidde og glo på en film vi har set 17 gange før - og nogle gange er den bare stadig lige så dårlig som første gang 

Men jeg plejer dog at springe Steven Seagal og Jean Claude van Damme over....

Og jeg har så lige opdaget at ham, der spille David Dash i DH er med i filmen. Han er med i1½ sek som en chauffør, der er ved at brage ind i vor helt efter de falske agenter er ved at kidnappe vor ungmø

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Jamen han er da også en yummy fyr LOL

Og så Sean Connery...muums. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

ønskebørn74

Jeanne skriver:

NEJ... ... synes han er så klam...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.