Jeg skriver lige ano, da man aldrig ved, hvem det kigger på.
Jeg har virkelig et luksus problem, der bare fylder så meget ved mig. Jeg vil gerne have andet arbejde. Jeg arbejder i hjemmeplejen og har 3 uddannelser bag mig og alligevel er jeg ikke tilfreds og mættet af læring/uddannelser.
Jeg har ønsket og læst om rigtig mange uddannelser og formår helt sikkert at finde muligheder i, hvordan jeg kan komme igang med dem. Men alligevel kan intet lade sig gøre. Vi kan ikke leve for at jeg kommer på su - ej heller med st.lån. Hele vores tilværelse er bygget på 2 faste indtægter og jeg har jo ligesom læst......
Alligevel vil jeg bare så gerne væk fra mit arbejde. Jeg leder og leder, men er nok både kræsen og der er jo krise og mange om de få jobs, der er. Jeg ønsker ikke at "bare" få et andet arbejde, som jeg har nu, jeg vil have mere. Lyder grådigt, men jeg føler virkelig, jeg står stille. Det arbejde jeg har nu, kommer jeg bare ikke til at have længere end højst nødvendigt pga de arbejdstider. Det er så ufatteligt hårdt for mig, at skal arbejde, når min familie har fri. Jeg vil være sammen med min familie, så når jeg søger andet arbejde, er det også mhp normale arbejdstider.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme til at arbejde fagligt og teoretisk med ældre og handicappede. Ikke praktisk. Tror måske soc.rådgiver er noget, men igen er det på su. Men det kan også forekomme at der bliver andre stillinger slået op med sundhedsfaglige medarbejdere, dog er der langt imellem dem.
Ved ikke hvad jeg vil med indlægget... Men jeg er simpelthen så træt af mit arbejde og jeg vil bare så gerne være fri for weekenderbejde, helligdagsarbejde, få mere end 2 ugers sommerferie i træk og mere fagligt udfordring.
Måske flytter alle mine opgivende tanker sig fra hovedet konstant og ned i dette her indlæg. Så fylder det måske ikke så meget mere... Håber snart der er noget arbejde lige til mig.....
Anmeld