Baby Shower kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.467 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Ansemusen

Jeg lavede denne kage til min bedste venindes Baby Shower i april - min kage nr. 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

FrkLarsen

Super flot kage!! 

Men nu spørger jeg nok dumt: Hvad er 'baby shower'? 

Anmeld

6. juni 2011

Unnie

Ansemusen skriver:

Jeg lavede denne kage til min bedste venindes Baby Shower i april - min kage nr. 2

Den er godt nok flot og du er da vildt dygtig når det kun er nr. 2 kage

Anmeld

6. juni 2011

Levi&LilysMor

Den er bare rigtig flot  Gid jeg selv kunne det, kunne være man skulle prøve det en dag

Anmeld

6. juni 2011

jette1983

FrkLarsen skriver:

Super flot kage!! 

baby shower er en amerikansk tradition hvor man holder en fest inden babyen bliver født og der gives gaver og leges forskellige lege, det er somregl veninderne der holder festen for den kommende mor :-)

Ud over det så er det en rigtig flot kage, man kan næsten ikke nænne at spise den ;-)

Anmeld

6. juni 2011

Ansemusen

FrkLarsen skriver:

Super flot kage!! 

Det er en fest man holder for den gravide kvinde, hvor deltagerne er kvindelige familiemedlemmer og venner. Jeg arrangerede det med to af hendes veninder og havde kæresten inde over, og så lavede vi surprise. Så sørger man for lidt spiseligt osv. Og ofte er der nogle Baby Shower lege. Kotumen er, at alle medbringer en gave til det kommende barn. Det er meget brugt i USA og nogle andre lande, men er egentlig ikke en amerikansk tradition. Traditionen stammer fra 1600-tallet. Synes det giver så god mening, at fejre den gravide og hendes gravitet inden barnet kommer og tager al fokus

Anmeld

6. juni 2011

FrkLarsen

jette1983 skriver:

baby shower er en amerikansk tradition hvor man holder en fest inden babyen bliver født og der gives gaver og leges forskellige lege, det er somregl veninderne der holder festen for den kommende mor :-)

Ud over det så er det en rigtig flot kage, man kan næsten ikke nænne at spise den ;-)

Tak for svar! 

Så blev jeg det klogere 

Anmeld

6. juni 2011

FrkLarsen

Ansemusen skriver:

Det er en fest man holder for den gravide kvinde, hvor deltagerne er kvindelige familiemedlemmer og venner. Jeg arrangerede det med to af hendes veninder og havde kæresten inde over, og så lavede vi surprise. Så sørger man for lidt spiseligt osv. Og ofte er der nogle Baby Shower lege. Kotumen er, at alle medbringer en gave til det kommende barn. Det er meget brugt i USA og nogle andre lande, men er egentlig ikke en amerikansk tradition. Traditionen stammer fra 1600-tallet. Synes det giver så god mening, at fejre den gravide og hendes gravitet inden barnet kommer og tager al fokus

Tak tak for info :-) 

Har dog aldrig hørt om det før 

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

Jeg ville også gerne have et baby shower til den tid..

- og bestemt også sådan en flot kage!

Anmeld

7. juni 2011

Ansemusen

Tak for de pæne ord! Min veninde blev også meget overrasket og rigtig glad  Så det var det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.