Dr dokumentar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

lollandpigen

Har liges et Børnene fra brønderslev og jeg er simpelhen i chok....

Hvordan kan sådan noget ske her i Danmark??

Stakkels børn... Det er jo ganske forfærdeligt.....

Hvorfor griber mennesker ikke ind som skal hjælpe børn?? 1000 af ting jeg bare ikke kan forstå.....

Hvad mener I andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Frøken J.

lollandpigen skriver:

Hvorfor griber mennesker ikke ind som skal hjælpe børn?? 1000 af ting jeg bare ikke kan forstå.....

Hvad mener I andre??

Der kører en debat her:

https://www.baby.dk/debat/113595pi1/ordet-er-frit/broenderslevsagen--foej-for-en-omgang.aspx

Anmeld

6. juni 2011

Fam. Madsen

jeg er så rystet over at der ikke er en eneste kommune som bryder ind når både politi, indstutioner og naboer skriver til kommunen og den enste kommune som bare gøre lidt er skannderborg men der når de og flytte fra..

også det at de kan startet på en frisk ved bare og flytte det ryster mig.. 

selv da datter skriver til kommunen gør de ikke noget..

det kan sku ikke passe at politi anmeldse skal til.. det ryster mig og gøre mig gal...

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

lollandpigen skriver:

Hvad mener I andre??

det sker...penge frem for mennesker...der omrde burde styres nationalt og ikke kommunalt. lige for alle lige meget hvor man bor og ikke mulighed for at flytte fra problemer.....jeg er desvrre ikke overrasket kun over hvor stor en styrke de to unge mennesker bisidder trods alle lidelser.

Anmeld

6. juni 2011

JustAnotherName

Det er så skræmmende, at det har fået lov til at foregå så længe - trods indberetninger fra både tidligere komuner, daginstitutioner, naboer og politi.

Jeg fatter ikke, at det har ladet sig gøre for den familie, at leve så kummerligt i så mange år, uden at der er blevet gjort en større indsats fra myndighederne, for at hjæpe de stakkels børn.

Og at de bare har kunnet "stikke af" gang på gang ....og fortsætte!

Jeg er dybt, dybt rystet. Og jeg bliver så trist indeni af, at se og høre sådan en uhyggelig historie. Stakkels, stakkels børn!

Jeg håber de får en masse glæde og lykke i resten af deres år, trods den humske start de har fået på deres liv....
Bare det ikke har skadet dem for altid - hvilket man jo kun kan frygte for, at det har. De fortjener at få en stabil, god og tryg opvækst nu, for fremtiden, med kærlige mennesker, som tager sig godt af dem, passer på dem og elsker dem.

Uhhh altså, hvor jeg føler med de stakkels børn......

Anmeld

6. juni 2011

lollandpigen

Blev især rystet over at sagsbehandler kan sidde og sige at hvis der ikke bliver lukket op så gør man ikke mere.... Hvad sker der ville bestemt mene at vil folk ikke lukke op er det fordi man ikke har sin sti fir og der må man handle omgående.... At de bare sætter sig i bilen og kører tilbage og lader sagen ligge hvad sker der lige for det??....... Er totalt rystet.....

Anmeld

6. juni 2011

JustAnotherName

Blev især rystet over at sagsbehandler kan sidde og sige at hvis der ikke bliver lukket op så gør man ikke mere.... Hvad sker der ville bestemt mene at vil folk ikke lukke op er det fordi man ikke har sin sti fir og der må man handle omgående.... At de bare sætter sig i bilen og kører tilbage og lader sagen ligge hvad sker der lige for det??....... Er totalt rystet.....

"Vi troede på hvad far sagde .........Dét viste sig så at være en fejl"
  ARHMEN CHRIST!!

Anmeld

6. juni 2011

Faith

JustAnotherName skriver:

ARHMEN CHRIST!!

JA!!!!!!!. "Vi tror jo på det bedste i folk". Jamen ikke alle mennesker er gode. Det er jeres job at spotte de mennesker og sørge for at de aldrig aldrig aldrig kommer i nærheden af børn igen, hverken deres egne eller andres. Nøj hvor var hun en vatarm hende sagsbehandleren med det mørke krøllede hår, og osse ham fra Lolland kommune. Shame on them!!!

Anmeld

6. juni 2011

JustAnotherName

JA!!!!!!!. "Vi tror jo på det bedste i folk". Jamen ikke alle mennesker er gode. Det er jeres job at spotte de mennesker og sørge for at de aldrig aldrig aldrig kommer i nærheden af børn igen, hverken deres egne eller andres. Nøj hvor var hun en vatarm hende sagsbehandleren med det mørke krøllede hår, og osse ham fra Lolland kommune. Shame on them!!!

Ja!

Meget sært i hendes job, at hun modtager disse bekymrende indberetninger, når nu det er "sådan nogle gode mennesker"

Jamen, så få dig et job du dur til så!!

Aj, hun har sikkert udrettet mange gode ting i sit arbejde også.
Men hér, der fuckede hun altså up, big time. Og det kan ikke undskyldes med sådanne tamme udsagn "når de ikke vil lukke os ind, så kan vi ikke gøre mere jo.....før vi kan få lov".....eller hvad det var for noget gylle hun sagde ...tsk, tsk!! ....Det er skismer da NETOP mistænkeligt, når "de rare mennesker" IKKE vil have Jer indenfor, når I kommer uanmeldt.

Jeg forstår overhovedet ikke, at de har været tilfredse nok til at lade dem være efter de 3 besøg, hvor de er kommet anmeldt. Og ikke een eneste gang har set eller snakket med nogen af børnene.

Aj, hun burde sgu nok overveje, om hendes faglige stolthed er intakt!

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

JustAnotherName skriver:

ARHMEN CHRIST!!

Ja og så det at hun siger det er en fejl der sker hver dag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.