tats

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

malliebooh

apropos al den her snak om tatt's , så har det fået mig til at indse at det nok snart er på tide at jeg får lavet en ny. Det er næsten et år siden sidst.. Og efter jeg så debatten med tatoveringer på foden.. Så fik det mig til at indse, at det har været en ting jeg faktisk har villet længe. 

Så gennem lidt inspiration fra nogle af jeres tats herinde fra og lidt fra nettet, så har jeg lige tegnet min egen. - Og så har jeg tilføjet mit navn og fødselsdato. 

- Vil meget gerne høre jeres meninger!

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Simon's moar <3

Jeg synes den er rigtig fin !
Du skulle i hvert fald ikke spørge mig mange gange, om du skulle tegne en til mig haha

"ønsker" mig også snart en ny, meen det bliver nok først engang til efteråret ..

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

Hvor er du god til at tegne

Jeg synes den ville være pænest uden de der skud/streger du har lavet ud.. det er som om det ikke rigtig passer til resten, da det mest af alt bare ligner streger.. Men det er jo blot min mening..

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

manuka skriver:

Hvor er du god til at tegne

Jeg synes den ville være pænest uden de der skud/streger du har lavet ud.. det er som om det ikke rigtig passer til resten, da det mest af alt bare ligner streger.. Men det er jo blot min mening..

havde meste tænkte de streger som noget nyt i noget "gammelt" men lige nu er det mest bare hvad jeg kom frem til nu her , kan jo ske jeg fandt på noget bedre  men tak

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

Simon's moar <3 skriver:

Jeg synes den er rigtig fin !
Du skulle i hvert fald ikke spørge mig mange gange, om du skulle tegne en til mig haha

"ønsker" mig også snart en ny, meen det bliver nok først engang til efteråret ..

mange tak hehe er blevet rost et par gange for mine tegne evner hehe håber da du får den du vil have

Anmeld

6. juni 2011

Simon's moar <3

MalleH skriver:

mange tak hehe er blevet rost et par gange for mine tegne evner hehe håber da du får den du vil have

Det var så lidt

Jah, det håber jeg også..
Har tre hjerter på håndleddet, de skal ha en kæde i hver, som så ender sammen i et bånd lidt længere oppe ad underarmen, og ovenpå underarmen, (hehe) skal der gå tre nye kæder, og i den ene af dem, skal der være et S for Simon
Håber ikke det blev for indviklet

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

MalleH skriver:

havde meste tænkte de streger som noget nyt i noget "gammelt" men lige nu er det mest bare hvad jeg kom frem til nu her , kan jo ske jeg fandt på noget bedre  men tak

ja det er jo også bare med at prøve sig lidt frem.. Du ser hvertfald ud til at have godt styr på det

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

Nej jeg tror jeg fattede den sådan ca. da jeg læste den 2. gang

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

manuka skriver:

ja det er jo også bare med at prøve sig lidt frem.. Du ser hvertfald ud til at have godt styr på det

mange tak, har også bare altid synes at kirsebærblomster er så flotte.. ved ikke om man overhovedet kan se, at det er det , som det skal forestille.. hehe.. og så vil jeg også gerne have noget med min navn og fødselsdags dato

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

eeelsker også kirsebærblomster, de er SÅ fine.. Hvis du lagde farve på, så kan man helt sikkert se hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.