sommervarmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

tweety2060

endelig er sommeren kommet til lille DK Meen hvad med de små børn? Hvor meget sover jeres børn i ? Ude ? Inde? Min lille pige (9 mdr) sveder som en sindsyg trods korte ærmer og shorts. . . Hun er drivende våd i håret en del af tiden. Også til natten- men smider sin dyne mange gange så tør ikke at hun sover uden dyne om natten. Håber i kan komme med lidt gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

ulleby

Vores piger på 7 uger sover i de her dage kun i kort ærmeret body så med dyne omkring. Ude i barnevognen i skyggen det samme og når der har været meget varmt har de sovet med hjemme strikket tæppe i stedet - men stadigvæk hue

Anmeld

6. juni 2011

2babygirls

tweety2060 skriver:

endelig er sommeren kommet til lille DK Meen hvad med de små børn? Hvor meget sover jeres børn i ? Ude ? Inde? Min lille pige (9 mdr) sveder som en sindsyg trods korte ærmer og shorts. . . Hun er drivende våd i håret en del af tiden. Også til natten- men smider sin dyne mange gange så tør ikke at hun sover uden dyne om natten. Håber i kan komme med lidt gode råd

Madeleine vil helst sove indenfor i sin seng. Hun har sovet 5 timer idag sammenlagt, og har som regel sommerbukser og tynd body på, og så solhat når vi er ude.
Dog tog hun lige en time i klapvognen efter vi havde været ude og gå.

Anmeld

6. juni 2011

miinimeal

min dreng har ble på og ikke andet, af henvisning af lægen, han har feber og er i forvejen et meget varmt barn, og koger simpelhen her i varmen,

Anmeld

7. juni 2011

Mus84

Jeg lytter lige med her fordi synes os det er svært hvad de små skal have på..  men ind til videre har jeg givet hende en langærmet body med tynde bukser. Når det er rigtig varmt tager jeg bukserne af hende og et lille tyndt tæppe over hende og så lader jeg altid barnevognen stå i skyggen og sørger for at tjekke hende at hun ikke er for varm på bryst og nakke

Anmeld

7. juni 2011

Chris86

Kortærmet body og evt. tynde strømper-hvis tæerne er kolde (hvilket de tit er selvom hun er svedig) Om natten og i barnevognen sover hun med et dynebetræk, da dynen er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for varm.. -ville selv være ked af at ligge med dyne i den varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.