Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været til min endelig fagprøve eksamen som kommende kontorassistent, og afsluttede med et, iflg. lære og censor, velfortjent 12-tal!!!
Go' sommer til alle i dejlige Qvinder på Baby!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE!!!
Kan du fortælle mig hvordan du gjorde, jeg skal nemlig selv til samme fagprøve eksamen den 20 juni
Loa skriver: TILLYKKE!!! Kan du fortælle mig hvordan du gjorde, jeg skal nemlig selv til samme fagprøve eksamen den 20 juni
Takker
Tror desværre ikke at jeg kan give dig nogle guldkorn, men en god ting er jo altid forberedelse. Og at virke sikker i sin sag. Det kom jeg vist ret langt på
Men held og lykke.... Det skal nok gå!
WantingBaby2011 skriver: Takker Tror desværre ikke at jeg kan give dig nogle guldkorn, men en god ting er jo altid forberedelse. Og at virke sikker i sin sag. Det kom jeg vist ret langt på Men held og lykke.... Det skal nok gå!
Cool...... Er bare en idiot til eksamner Så glæder mig sgu til den er overstået..... Men tror nu ikke jeg slutter med så flot et resultat som dig.... Dejlig måde at gå på sommerferie på.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128