Djurs sommerland- rabat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.707 visninger
13 svar
2 synes godt om
6. juni 2011

tinasmor

For nogle måneder siden var der en som kunne henvise til et link hvor man kunne printe en side ud og så fik man for 1 betalende person 1 gratis indgang til Legoland.

Er der nogle der kender noget lignende til Djurs sommerland?

Tilgengæld kan jeg så sige, at"dagens bedste" i dag har denne form for rabat for Sommerland Sjælland (gældende måneden ud)

http://dagensbedste.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

tinasmor

Den røg hurtigt ned fra forsiden

Anmeld

7. juni 2011

Hertzum77

Jeg kender ikke nogen rabatter, men vil da gerne lige følge med

Anmeld

7. juni 2011

piadas

Jeg købte for to uger siden to pakker is for kr. 250,- hos Hjemis (normalpris var kr. 300,-) Samtidig fik jeg to børnebilletter til Djurs Sommerland. Jeg ved ikke, om det var for at være flink, at jeg fik to billetter og ikke kun én, men ellers prøv at tjekke på Hjemis' hjemmeside, der står måske noget!

Anmeld

7. juni 2011

Lisbeth85

Hvis man er medlem af HK, så kan man få billetter til 199 i stedet for 225 kr. Det er ikke en herregård man sparer, men lidt har vel også ret

Anmeld

7. juni 2011

Zafir

En lille smule of topic, men der er stort set altid gratis Børne billetter til Legoland at få et eller andet sted.
Sidste år googlede jeg det bare, da vi skulle i Legoland. Ofte er det noget med at tegne en tegning eller noget...

Håber I finder lignende ned Djurs. Det er mega mega mange p
År siden jeg har været der, men der var super Fedt, som jeg husker det.

Anmeld

8. juni 2011

tinasmor

Jeg købte for to uger siden to pakker is for kr. 250,- hos Hjemis (normalpris var kr. 300,-) Samtidig fik jeg to børnebilletter til Djurs Sommerland. Jeg ved ikke, om det var for at være flink, at jeg fik to billetter og ikke kun én, men ellers prøv at tjekke på Hjemis' hjemmeside, der står måske noget!

Ej havde slet ikke set nogle havde skrevet på min tråd. Opgav efter et par dage Mange tak. Har snakket med hj.is. De siger æsken koster 175 kr. Billeten i denne måned er 199 og da vores fryser desværre ikke er så stor, så vil det ikke kunne betale sig for os. Deres reklameindslag med Djurs er egentlig forbi men de havde et par kasser tilbage, men som sagt så kunne det ikke helt betale sig for os.

Hvis du vil sælge en børnebillet (100 kr inkl. porto) må du meget gerne sende en pb. Men så skal det også gå hurtigt, for skal bruge den lørdag (hvor vi kører) så den skal nok sendes i dag onsdag.

skriv pb hvis du er interesseret i at sælge, hvis I ikke selv skal bruge den.

Anmeld

8. juni 2011

tinasmor

Lisbeth85 skriver:

Hvis man er medlem af HK, så kan man få billetter til 199 i stedet for 225 kr. Det er ikke en herregård man sparer, men lidt har vel også ret

tak for tip. Men skal afsted i denne weekend og der er indgangsprisen også "kun" 199 kr.

Anmeld

8. juni 2011

tinasmor

Zafir skriver:

En lille smule of topic, men der er stort set altid gratis Børne billetter til Legoland at få et eller andet sted.
Sidste år googlede jeg det bare, da vi skulle i Legoland. Ofte er det noget med at tegne en tegning eller noget...

Håber I finder lignende ned Djurs. Det er mega mega mange p
År siden jeg har været der, men der var super Fedt, som jeg husker det.

Hej Zafir. Ja du har ret der er nemlig altid massere "gratis måder" til Legoland (i hvertfald lige nu) Og det vil jo være helt skørt ikke at benytte sig af det.

Havde håbet der var var noget lign. til Djurs, da jeg godt nok synes 800 kr. er mange penge at slippe for en dagstur for en familie med mor, far og to børn (de skal jo betale fra de er 3 år)

Tivoli har fra i år gjort det gratis for børn indtil de er 8 år (men så kommer selvfølgelig turpas hvis de skal have sådan ét- ville bare lige nævne det, hvis der var nogle der ikke var klar over at det var blevet ændret.)

Anmeld

8. juni 2011

piadas

tinasmor skriver:

Ej havde slet ikke set nogle havde skrevet på min tråd. Opgav efter et par dage Mange tak. Har snakket med hj.is. De siger æsken koster 175 kr. Billeten i denne måned er 199 og da vores fryser desværre ikke er så stor, så vil det ikke kunne betale sig for os. Deres reklameindslag med Djurs er egentlig forbi men de havde et par kasser tilbage, men som sagt så kunne det ikke helt betale sig for os.

Hvis du vil sælge en børnebillet (100 kr inkl. porto) må du meget gerne sende en pb. Men så skal det også gå hurtigt, for skal bruge den lørdag (hvor vi kører) så den skal nok sendes i dag onsdag.

skriv pb hvis du er interesseret i at sælge, hvis I ikke selv skal bruge den.

Vi skal desværre selv bruge senere på måneden, men ellers måtte du godt have købt den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.