DDV og gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Holder mig lige ano lidt endnu, da det lange fra er alle i vores omgangskreds og familie der ved at vi er gravide igen.

Jeg vil lige hører om der er nogle af jer herinde der ved hvad DDV - De Danske Vægtkonsulenter gør/siger til gravide.

Kan man som gravid følge deres kur, uden det gør skade på barnet?
Man siger jo at man ikke må gå på kur når man er gravid, men gælder det også denne kur. Mener jo at man får det man skal, da man jo skal spise minimum 600 gram grønt og 5 stykker frugt om dagen. Og der ud over får man jo også kød og fedtstof.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

malenes

hej

da jeg blev gravid med min søn som nu er 4½ år var jeg også på DDV og hun sagde at man godt måtte være på DDV når man er gravid

da man jo får en masse grønt /frugt og kød om dagen 

mener bare at man må få mere brød og mælk  men kan ikkelige helt huske det

men tag en snak med din vægtkonsulent

knus

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

Så vidt jeg har læst mig til, skal du bare spise 250 kcal mere om dagen i 1. trimester og resten af graviditet er det 500, men prøv og snakke med dem eller din jordmoder.

DDV er vel en livstilsændring og ikke en kur, så bebse burde kun få bedre vilkår af kostændringen.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

malenes skriver:

hej

da jeg blev gravid med min søn som nu er 4½ år var jeg også på DDV og hun sagde at man godt måtte være på DDV når man er gravid

da man jo får en masse grønt /frugt og kød om dagen 

mener bare at man må få mere brød og mælk  men kan ikkelige helt huske det

men tag en snak med din vægtkonsulent

knus

Det lyder rigtig godt.

Tak for svar, så er jeg mere rolig. 

vil nemlig MEGET gerne til at tabe mig, men vi havde lige en smutter så vores 5 måneder gamle barn bliver store-x norget før end beregnet

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Så vidt jeg har læst mig til, skal du bare spise 250 kcal mere om dagen i 1. trimester og resten af graviditet er det 500, men prøv og snakke med dem eller din jordmoder.

DDV er vel en livstilsændring og ikke en kur, så bebse burde kun få bedre vilkår af kostændringen.

Det lyder godt.

Tak for svar. 

Tager en snak med dem når vi skal meldes til i denne uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.