Noget til at sætte på barnevognen (HUND!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har den dejligeste lille vidunderlige vovse, men når jeg har ham med vil jeg rigtig gerne have en slags kurv han kan sidde på ovenpå barnevognen, da han ikke er så stor så han kan ikke gå særlig langt uden at blive forpustet og få ondt. Kan man få en slags kurv til at sætte på barnevognen til sin hund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Lou87

Jeg tænker om du ikk ka købe et af de der søskende sæder og sætte ham i en lille hundekurv i den..
Eller evt bare en transporttaske med stivere i som godt kan stå ind over der..

Jeg selv har en taske til min chihuahua han kan hoppe op og ligge sig/sidde i og slappe af UNDER barnevognen, altså i indkøbsnettet.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Jeg tænker om du ikk ka købe et af de der søskende sæder og sætte ham i en lille hundekurv i den..
Eller evt bare en transporttaske med stivere i som godt kan stå ind over der..

Jeg selv har en taske til min chihuahua han kan hoppe op og ligge sig/sidde i og slappe af UNDER barnevognen, altså i indkøbsnettet.

Ja, min chihuahua skal helst med overalt, så det kunne være lykken at finde sådan en kurv ting til ham. Men god idé, kan måske sætte en hundekurv i bunden af vognen  

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

her imens min stadig er en lille hvalp, og heller ikke er så vild med at gå, kommer han UNDER barnevognen :-)

Anmeld

6. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ja, min chihuahua skal helst med overalt, så det kunne være lykken at finde sådan en kurv ting til ham. Men god idé, kan måske sætte en hundekurv i bunden af vognen  

Min er ikk med overalt, men når han er med og det er lange ture, så sørger jeg altid for at tage sådan en taske med..
Den er rigtig god fordi det er sådan en blød taske, lidt a la en kurv, men de ka bedre "gemme" sig lidt i den her taske og putte lidt.
Også hvis det er dårligt vejr. Og så er den smart hvis man li ska noget andet, så ka man svinge den over skulderen..
Brugte den meget dengang jeg ikk havde bil og tog bussen også.
Så røg han op i den i bussen

Har et billede af den her..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Min er ikk med overalt, men når han er med og det er lange ture, så sørger jeg altid for at tage sådan en taske med..
Den er rigtig god fordi det er sådan en blød taske, lidt a la en kurv, men de ka bedre "gemme" sig lidt i den her taske og putte lidt.
Også hvis det er dårligt vejr. Og så er den smart hvis man li ska noget andet, så ka man svinge den over skulderen..
Brugte den meget dengang jeg ikk havde bil og tog bussen også.
Så røg han op i den i bussen

Har et billede af den her..

Har mange af de tasker, og han elsker også sin taske, men vil gerne have en lidt mere "åben" kurv dims så han kan kigger overalt men ja, tror jeg må til at være lidt kreativ

Anmeld

6. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Har mange af de tasker, og han elsker også sin taske, men vil gerne have en lidt mere "åben" kurv dims så han kan kigger overalt men ja, tror jeg må til at være lidt kreativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.