Hedeture!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

MaikenR

Nogen der har en god ide til hvordan man kan køle sig selv ned i den her hede !!

Er 35 uger henne, og jeg kan simpelthen ikke få ro, for jeg har det bare SÅ varmt HELE tiden !! Jeg er ved at gå til ...

Nogen der har et godt trick ?? Kunne virkelig bruge jeres hjælp !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

TinaPina

Her står den på ingen aktiviteter overhovedet fra 10-19. Vinduerne er åbnet, begge terrassedøre står på vid gab og jeg flytter mig rundt i den kolde lædersofa så meget jeg orker. Godt med isvand, sun lollyer og så er det skønt at svinge tæerne i poolen!

Alligevel så har jeg det hæsligt, men det hjælper dog noget.

37+5 her

Anmeld

6. juni 2011

MaikenR

TinaPina skriver:

Her står den på ingen aktiviteter overhovedet fra 10-19. Vinduerne er åbnet, begge terrassedøre står på vid gab og jeg flytter mig rundt i den kolde lædersofa så meget jeg orker. Godt med isvand, sun lollyer og så er det skønt at svinge tæerne i poolen!

Alligevel så har jeg det hæsligt, men det hjælper dog noget.

37+5 her

jeg synes ikke der er noget hjælper.. har siddet med fødderne i koldt vand, lavet en kold 1½ liters flaske jeg kan kramme, alle vinduer er åbne, kolde bade, ... jeg kan bare slet slet ikke holde det ud!

Anmeld

6. juni 2011

Jeanz

Hvad med nogle blæsere rundt omkring i huset?

Anmeld

6. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil lige sige at det bedste i varmen er faktisk at drikke noget varmt...

når man drikker noget koldt køler man kroppen indvendigt og så får man det varmere da kroppen så arbejder ekstra på at gøre sig normal temp inden i igen...

drik noget lunkent the... og ja fødderne opad... sørg for at skuldrene er dækket hjælper i hvert fald mig når jeg har hedeture for så slapper kroppen mere af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.