Gaia skriver:
Synes ikke du skal ignorere dem. Det bliver du i længde bare mere frustreret over og ked af. Synes du skal konfronterer dem og synes du skal få din kæreste til at forstå hvad det gør ved jeres forhold at han forældre blander sig i alt. Han skal sku være på din side (hvis man kan sige det sådan). det er dit hjem og dit liv. Og I er voksne mennesker og dine svigerforældre må begynde at indse det ellers vil jeg begrænse min omgang med dem hvis jeg var jer. Så kan det være de forstår et hint.
Håber på det bedre for jer alle.
Ja, nemlig.. Jeg føler også selv hvor frustreret og vred jeg bliver for hver gang jeg lader dem gøre som det lyster dem, uden at tænke på hvad jeg synes om det.
Min kæreste forstår desværre ikke mine frustrationer. Han synes at jeg er urimelig. Nogle gange kommer jeg til et punkt hvor jeg tror han har forstået det, efter jeg har snakket med ham om det i timevis. Men så glemmer han det igen eller også har han aldrig forstået det, og lader bare som om, for at få lidt ro.. Jeg prøver virkelig at være large overfor dem, og snakker med min kæreste om det - så han/vi sammen kan tage en snak om det med svigerforældrerne.
Så jeg tror bare, at jeg uanset hvad bliver det onde svigerdatter, som de bare ignorerer når vi er sammen.

Det er jo som om de bliver ved med at stræbe efter at få nøjagtig den relation DE ønsker, og alt andet er uacceptabelt. Jeg ønsker jo også en god relation, og jeg stræber efter at oprette en sådan..
Jeg kan ikke begrænse omgangen med dem, desværre. Vi er sammen ca. 3 gange årligt, vi bor i to forskellige lande. Så vi besøger dem og de besgøger os.. Det er som oftest 2-4 uger ad gangen. Jeg ønsker jo at min datter skal have en god relation til dem og kæresten vil jo være sammen med sine forældre. Det accepterer jeg lige meget hvad, og sørger for at de er sammen og knytter bånd.
Jeg skal måske bare holde mig væk..

Hm, men jeg ved at de og kæresten ville blive kede af det, og min datter kommer da også til at undre sig over det når hun bliver ældre. Så det er ikke en mulighed.
Man vælger desværre ikke sin svigerfamilie...
Jeg ville bare ønske at jeg kunne få en god relation til dem, UDEN at alle mine grænser skal overtrædes.
Opskrift ønskes!!