det føles som en langsom død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

bobbles

Som overskriften siger, vi var i 4 butikker før vi fandt en blæser

Vi er simpelthen ved at gå til, af varme og det er bare ikke sjovt når man os er gravid, glæder mig så meget til at få sat den igang, de sidste par nætter har vi godt nok ikke fået sovet meget pga den varme!!!

Ville bare lige ud med dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Happiness

Det er også bare ulideligt!!!

Sidder bare og venter på torden og skybrud, så luften kan renses ud!

Jeg hader normalt torden, men lige nu er den MERE end velkommen!!!

Anmeld

6. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mille maria skriver:

Som overskriften siger, vi var i 4 butikker før vi fandt en blæser

Vi er simpelthen ved at gå til, af varme og det er bare ikke sjovt når man os er gravid, glæder mig så meget til at få sat den igang, de sidste par nætter har vi godt nok ikke fået sovet meget pga den varme!!!

Ville bare lige ud med dette indlæg

vil lige sige at jeg faktisk så at Føtex lige nu her i Roskilde havde 3 eller 4 forskellige slags blæsere sat op... både de store og små der står på gulvet og så en eller 2 af dem til bordet...

vi har selv 2 store til gulvet og det er pt. kun den ene der er sat til men vi har så vi kan lave gennemtræk i lejligheden og det bliver flittigt udnyttet i disse dage...

Anmeld

6. juni 2011

bobbles

Wampires skriver:

vil lige sige at jeg faktisk så at Føtex lige nu her i Roskilde havde 3 eller 4 forskellige slags blæsere sat op... både de store og små der står på gulvet og så en eller 2 af dem til bordet...

vi har selv 2 store til gulvet og det er pt. kun den ene der er sat til men vi har så vi kan lave gennemtræk i lejligheden og det bliver flittigt udnyttet i disse dage...

øv det skulle jeg have vist.. men nu købte vi bare en der står på en stol, vi kunne bare ikke holde til endnu en varm nat, så vi skulle bare have en idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.