Nogen der har erfaringer med mamascarf???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Muttitil1+1

Hej I dejlige damer

Nu varer det ikke længe før jeg har en lille guldklump i mine arme og så er der naturligvis en masse tanker der melder sig

Jeg har tænkt en del over amningen (hvilket jeg håber, jeg kan få til at lykkes), men tænker også, at jeg måske ikke lige er den type, der vil "flashe" patter ethvert sted jeg befinder mig.
Så nu vil jeg gerne høre, hvordan I har det med at amme offentligt og om nogen er jer har prøvet/overvejet at bruge et mamascarf, så man kan amme lidt mere diskret, og så baby ikke bliver lige så distraheret på offentlige steder.

Håber på at få en masse gode råd/svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sismofutten

Hej,

Jeg havde det på præcis samme måde som dig - og jeg vil bare lige sige, at du altså ikke behøver at gå ud og bruge en formue på alt muligt tilbehør - vi brugte bare en helt almindelig stofble, det var helt fint - og senere købte vi en strækvikle (som jeg har til salg ), som jeg så brugte til dette

Men hvis du har det bedst med sådan en mamascarf, synes jeg da klart du skal købe den, for det er da smart

Håber at du finder en løsning der passer dig

Anmeld

6. juni 2011

Muttitil1+1

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg havde det på præcis samme måde som dig - og jeg vil bare lige sige, at du altså ikke behøver at gå ud og bruge en formue på alt muligt tilbehør - vi brugte bare en helt almindelig stofble, det var helt fint - og senere købte vi en strækvikle (som jeg har til salg ), som jeg så brugte til dette

Men hvis du har det bedst med sådan en mamascarf, synes jeg da klart du skal købe den, for det er da smart

Håber at du finder en løsning der passer dig

Tusind tak for dit svar

Har aldrig hørt om en strækvikle? Kiggede lige på éerne n... tænker at den må være lidt varm her i sommermånederne?
Men vil da gerne se den du har til salg og høre hvad du skal have for den

Anmeld

8. juni 2011

LC

Jeg har et CoverMe ammetæppe fra ByJezz: http://morogbaby.com/ammetilbehoer-43/ammecover-46/

Synes det var super praktisk. Ammede desværre ikke så længe, men tæppet har bare så mange andre funktioner at jeg alligevel har brugt det rigtigt meget.

det kan både bruges som almindeligt babytæppe i sommervarmen, i stedet for dyne, og kan også fungere som læ /sol skærm på barnevognen når man går tur.

Anmeld

8. juni 2011

Muttitil1+1

LC skriver:

Jeg har et CoverMe ammetæppe fra ByJezz: http://morogbaby.com/ammetilbehoer-43/ammecover-46/

Synes det var super praktisk. Ammede desværre ikke så længe, men tæppet har bare så mange andre funktioner at jeg alligevel har brugt det rigtigt meget.

det kan både bruges som almindeligt babytæppe i sommervarmen, i stedet for dyne, og kan også fungere som læ /sol skærm på barnevognen når man går tur.

Tak for tippet - det vil jeg lige se nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.