skulle jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

MichellaMalou

farve mit hår lyst.. og få extensions i.. det er bare så svært. men synes nu os det er så varmt med mørkt hår og især når man skal til itailen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Noneother

MichellaMalou skriver:

farve mit hår lyst.. og få extensions i.. det er bare så svært. men synes nu os det er så varmt med mørkt hår og især når man skal til itailen 

Hvis du har det varmt i forvejen, så er ekstensions IKKE sagen. Tro mig!! Det er ulideligt om sommeren. Du kan ligeså godt ligge et uldtæppe over dit hoved..

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

Noneother skriver:

Hvis du har det varmt i forvejen, så er ekstensions IKKE sagen. Tro mig!! Det er ulideligt om sommeren. Du kan ligeså godt ligge et uldtæppe over dit hoved..

fuldstændig enig.

Anmeld

6. juni 2011

L.J.L

MichellaMalou skriver:

Ja, spring da ud i det!! så kan du også være sikker på en masse "ciao Bella" når i skal til Italien

Anmeld

6. juni 2011

MichellaMalou

Lauritz skriver:

Ja, spring da ud i det!! så kan du også være sikker på en masse "ciao Bella" når i skal til Italien

hehe har det ikke så varmt når jeg har lyst hår med extensions i.. haha hvis der er nogle af dem dernede bliver min forlovet nok ret irriteret det gøre han nemlig herhjemme 

Anmeld

6. juni 2011

L.J.L

MichellaMalou skriver:

hehe har det ikke så varmt når jeg har lyst hår med extensions i.. haha hvis der er nogle af dem dernede bliver min forlovet nok ret irriteret det gøre han nemlig herhjemme 

Det skal i nok forberede jer på at der er, italienere elsker lyshårede, skandinaviske piger :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.