Tisse på toilettet.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

SussieThyssen

sandratobias skriver:

Sidder eller står jeres drengebørn op når de ska tisse...??? Børn op til 6 års aldern..

Min har siddet ned indtil han selv begyndte at ville stå op..og det gjorde han i hmmm..5-6 års alderen.
Men da han var vådligger, så skulle han jo ud og tisse af inden vi gik i seng om aftenen, så der sad han ned..tror iøvrigt stadig han sidder ned hvis han er ude og tisse om natten...så er man jo træt og gidder ikke stå op...heller ikke selvom man er næsten 14

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Aves.

sandratobias skriver:

Sidder eller står jeres drengebørn op når de ska tisse...??? Børn op til 6 års aldern..

ALLE drenge og mænd sidder ned her i huset...synes det er virkelig uhygiejnisk at stå op og tisse...og så længe jeg deler toilet med dem, så sidder de ned og tisser.

Mine drenge er 5, 8 og 14 år.

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

sandratobias skriver:

Mange tak for svar allerede..

Har da helt glemt at skrive at Tobias står op.. Han vil ikk sidde ned, for nej det gør far jo heller ikk... Hehe

Her er det noget jeg bestemmer...så er jeg egentlig ligeglad med hvad andre gør...mit hus, mine regler...mine børn får heller ikke lov at cykle uden hjelm eller være oppe til sent bare fordi deres far eller andre voksne gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.