Jer der er gode til computer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Maja_4000

Synes ellers selv , at jeg har rimeligt styr på det .. Men her står jeg altså af

Vi har digitalcamera , som også kan filme ( det kan de fleste jo :b ) Problemet er , at vi ikke kan afspille filmene på computeren !  Der står , at det er en MOV-fil ..

Så please .. Kloge mennesker .. Hjææælp :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

lukasmor

Synes ellers selv , at jeg har rimeligt styr på det .. Men her står jeg altså af

Vi har digitalcamera , som også kan filme ( det kan de fleste jo :b ) Problemet er , at vi ikke kan afspille filmene på computeren !  Der står , at det er en MOV-fil ..

Så please .. Kloge mennesker .. Hjææælp :b

Måske denne kan hjælpe: http://www.windows-media-player-updates.com/playmovfilesinWMP.html

Anmeld

6. juni 2011

Maja_4000

Lukasmor skriver:

Måske denne kan hjælpe: http://www.windows-media-player-updates.com/playmovfilesinWMP.html

Tak ;D

Ved du så også , hvor man kan redigere i sådan en fil ?

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Maja_4000 skriver:

Tak ;D

Ved du så også , hvor man kan redigere i sådan en fil ?

Uha, så skal du nok konvertere mov filen til en avi fil eller lign og åbne den i et redigeringsprogram.. ved ikke helt om det er det du mener ?

Anmeld

6. juni 2011

Maja_4000

Lukasmor skriver:

Uha, så skal du nok konvertere mov filen til en avi fil eller lign og åbne den i et redigeringsprogram.. ved ikke helt om det er det du mener ?

Nemlig :b Men .. Hvordan konverterer man ?

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Maja_4000 skriver:

Nemlig :b Men .. Hvordan konverterer man ?

Det skal du have et program til, prøv at søg på "Convert MOV til ____" inde på google

____: det du gerne vil have filen skal konventeres til Feks. AVI eller WMA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.