jeg skal vis have en pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

anjaditte

puh, jeg har brugt det meste af dagen på at lege med simon, og har haft en fast plads foran wc´et.  Han er hjemme, da det tager tid at finde en gæstedagpleje inden hans skal i vuggestuen. Det er hårdt at have en aktiv og stædig dreng på snart 2 år herhjemme, når man er træt og har en kvalme som virkelig sætte begrænser for hvad man kan klare...Så  jeg har det på samme måde da jeg ventet den store...Tror på at det bliver en pige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mira0911

Det er bestemt ikke sjovt med kvalme og opkast... Da jeg ventet min den første var det kvalme og opkast helt frem til fødslen... Det var en pige...  

Nu her anden gang, er det nøjagtig det samme, er 25+0 og venter en pige... 

Har også hørt nogen have det ligeså slemt og fået drenge.. 

Anmeld

6. juni 2011

lykkekevin

hehe hvor sjovt enlig det med kvalme og sådan.. men min pige kastet jeg også bare op total kvalme osv.. og med min dreng mærket jeg ikke noget til det

Anmeld

6. juni 2011

anjaditte

sådan havde jeg også det, da jeg ventet simon...men denne gang puh da...

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

hehe det gælder HELDIGVIS ik ved alle pigegraviditeter... jeg har 2 piger og har slet ik haft kvalme eller noget... ik med mindre jeg spiset leverpostej med løg... DET KUNNE DE IK LIDE

Anmeld

6. juni 2011

Sophia'smor

jeg venter en lille pige, og lider heldigvis ikke af kvamle og har ikke gjort det endnu, er 27+2

Anmeld

6. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min svigerinde blev sygemeldt pga. kvalme og hun ventede en dreng. Hun havde intet, da hun ventede sin pige.

Jeg har både fået en dreng og pige, og ingen kvalme til mig

Anmeld

6. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Det er bestemt ikke sjovt med kvalme og opkast... Da jeg ventet min den første var det kvalme og opkast helt frem til fødslen... Det var en pige...  

Nu her anden gang, er det nøjagtig det samme, er 25+0 og venter en pige... 

Har også hørt nogen have det ligeså slemt og fået drenge.. 

Ja min kusine har to drenge. Og hun har været meget plaget af kvalme med decideret indlæggelse begge gange. 

Anmeld

6. juni 2011

Ranarupta

Jeg var sygemeldt med kvalme/opkast hele graviditeten og jeg fik en dreng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.