Det hele er bare øv øv øv! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

• Lillebror sidder i arresten for vold, men som egentlig var selvforsvar, men kan først komme i retten d. 14. juni. Ekskærestens nye kæreste kunne ikke lade min lillebror være, da de var i byen.
  • Storesøster har fået et tilbagefald, fra sidste år, hun forsøgte selvmord. Ligger nu på psyk. afd.
  • Far som har sclerose har det meget skidt, lægerne tror snart, han glider fra os.
  • Min mor er gået psykisk ned pga. min lillebror.
  • Min ældste søster er blevet meldt til kommunen for at mishandle hendes børn, hvilket er løgn! Det er min lillebrors ekskæreste som har et horn i siden på os alle over det med min lillebror - hvornår blir´ det min tur?
  • Kæresten, som ryger hash dagligt (meget lidt hver aften for at kan sove og efter vi alle er kommet i seng, døm ham ikke, sådan er han bare, og jeg har det fint med det.)...er lige blevet taget med noget ved en ransagning i vores hjem - igen pga. min lillebrors ekskæreste. Nu står han til ca. en måned i fængsel. 
  • Jeg selv; Er konstant træt, græder ofte om aftenen, har tandpine og ingen penge til det (venter på svar fra kommunen om de vil hjælpe?)

Så som i kan se, går det hele bare kanon for mig!!! Skulle lige ha´ luft - forventer ingen svar (især ikke dømmende svar), men bare luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.