Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Min søns hvide undertrøjer er helt gullig misfarvet i kanten ved nakken og armene. Det er ikke gået af i vask. Har I nogle gode råd til hvordan jeg får det af??
Min søns hvide undertrøjer er helt gullig misfarvet i kanten ved nakken og armene. Det er ikke gået af i vask. Har I nogle gode råd til hvordan jeg får det af??
Klorin ?
D-Micka skriver: Klorin ?
Carina1984 skriver: Det må jeg prøve. Det ka da ik blive misfarvet
Det må jeg prøve. Det ka da ik blive misfarvet
Hehe, og det bliver heeelt hvidt
Mit bedste råd er klorin...
Biotex pletfjerner klarer ALT
Mira0911 skriver: Mit bedste råd er klorin...
Hvad med det der ikke er helt hvidt? altså evt. med noget mønster i midten mm? så kan man ik lægge i blød i klorin lægger i så bar klorin på selve "pletten"
Saka skriver: Hvad med det der ikke er helt hvidt? altså evt. med noget mønster i midten mm? så kan man ik lægge i blød i klorin lægger i så bar klorin på selve "pletten"
Ja bum bum... Det har jeg så ikke prøvet... Den er så lige lidt svære..
Jeg vil være bange for at ødelægge mønstret... Er det i en anden farve?
Mira0911 skriver: Ja bum bum... Det har jeg så ikke prøvet... Den er så lige lidt svære.. Jeg vil være bange for at ødelægge mønstret... Er det i en anden farve?
Ja mønstret er i blåt så vil ik lægge i blød med klorin da det kommer til at ødelægge motivet. men selve pletten er på den hvide del
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128