Hmmm fatter ikke hvad der sker med min mave i dag..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Bondepigen

Jeg har haft lidt ondt ved navlen i går, men i dag har det bredt sig. Jeg har helt vildt krampe i maven bare jeg bevæger mig det mindste. Det er kun lige under huden, som om det er musklerne.. Jeg ville lige massere maven lidt, for lidt siden, og så fik jeg smerterne igen... Efter smerterne under huden følger længerevarende plukveer... Men synes mere eller mindre min mave er konstant spændt i dag, nærmest som en konstant plukve... Men lillebror i maven er helt vildt aktiv i dag, mere end han plejer faktisk, når jeg altså ligger ned og hviler mig...

Synes bare det er lidt underligt, sådan havde jeg det ikke da jeg ventede min datter... Jeg er 34+6 i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Bondepigen

Nu synes jeg det er begyndt at brænde lidt inden i hele maven og gøre lidt ondt agtigt.... Mon der er noget under opsejling...?

Anmeld

6. juni 2011

Krussedulle

Bondepigen skriver:

Nu synes jeg det er begyndt at brænde lidt inden i hele maven og gøre lidt ondt agtigt.... Mon der er noget under opsejling...?

det kunne da godt være?!

Nu startede begge mine fødsler godt nok ved vandafgang, så ved ikke om veer bare starter sådan?!

men hvis du er nervøs, så gik da FG et kald..

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

det kunne da godt være?!

Nu startede begge mine fødsler godt nok ved vandafgang, så ved ikke om veer bare starter sådan?!

men hvis du er nervøs, så gik da FG et kald..

Jeg er såmænd ikke nervøs, for han er jo meget aktiv derinde... Mere nysgerrig om der var nogen der havde prøvet det.. Gad nemlig godt snart føde, da jeg har slem bækkenløsning...

Da jeg fik veer med min datter var jeg slet ikke i tvivl, da de kom lige på og hårdt med et minuts mellemrum fra starten, så fik jeg vestorm som bare føltes som en lang ve i timevis... Men tak for svar ;0)

Anmeld

6. juni 2011

Krussedulle

Bondepigen skriver:

Jeg er såmænd ikke nervøs, for han er jo meget aktiv derinde... Mere nysgerrig om der var nogen der havde prøvet det.. Gad nemlig godt snart føde, da jeg har slem bækkenløsning...

Da jeg fik veer med min datter var jeg slet ikke i tvivl, da de kom lige på og hårdt med et minuts mellemrum fra starten, så fik jeg vestorm som bare føltes som en lang ve i timevis... Men tak for svar ;0)

Nåårh, sådan

kan godt forstå at du måske "fisker efter" om der er noget under opsejling  

så vl jeg da bare  for at der ER en lille fyr på vej

Havde selv mega slem BL med nr to, endte på sofaen den sidste måned, og gik endda 11 dage over tid

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

Sinore skriver:

Nåårh, sådan

kan godt forstå at du måske "fisker efter" om der er noget under opsejling  

så vl jeg da bare  for at der ER en lille fyr på vej

Havde selv mega slem BL med nr to, endte på sofaen den sidste måned, og gik endda 11 dage over tid

Jeg kunne heller ikke gå i uge 19 eller 20 denne gang, men så begyndte jeg til øreakupunktur hos jordemoderen og har kunnet holde den kørende, men de sidste 14 dage har det ikke virket og jeg kan ikke holde ud at sidde eller ligge i sofaen, mangler en god lænestol med fodskammel.

Jeg tror og håber at de vil sætte mig i gang i 37+0, hvis han er stor nok, og det tror jeg han er. Min datter blev født kun to dage over termin og vejede 4300 g, og vi får generelt store børn i familien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.