:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Min morfar er lige død.. Han døde her i formiddags..

Min mor ringede lige og sagde det og det eneste min kæreste så siger tager du ikke hunden med, for ellers kan jeg ikke lave noget.. Han trøster mig ikke engang.. Ved godt jeg har gået og sagt hele ugen at det er okay og jeg er afklaret med det, men når det kommer til stykket er man jo ikke helt alligevel og bliver stadig ked af det..

Men jeg tror nu også mere jeg blev ked at hans kommentar til jeg tager derned, istedet for at trøste mig..

Forstår ikke hvorfor han er sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

qp

Anonym skriver:

Min morfar er lige død.. Han døde her i formiddags..

Min mor ringede lige og sagde det og det eneste min kæreste så siger tager du ikke hunden med, for ellers kan jeg ikke lave noget.. Han trøster mig ikke engang.. Ved godt jeg har gået og sagt hele ugen at det er okay og jeg er afklaret med det, men når det kommer til stykket er man jo ikke helt alligevel og bliver stadig ked af det..

Men jeg tror nu også mere jeg blev ked at hans kommentar til jeg tager derned, istedet for at trøste mig..

Forstår ikke hvorfor han er sådan..

Mænd aner ikke hvad de skal gøre i sådanne situationer... så jeg tror virkelig ikke du skal lægge mere i det

Anmeld

6. juni 2011

tazz

Sådan er mænd bare. De overvejer det ikke engang.

Min onkel døde ret ung og meget pludseligt her i påsken, og min mand sagde bare "Det var da pludseligt! ... Jeg tænkte på om vi skulle have bøffer til aften."
Blev lidt muggen da han nægtede at tage med til begravelsen, dog

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Det gør mig ondt, det er altid hårdt at miste selvom man synes man er forberedt....

Og så... ja... jeg synes du skal slå din kæreste med noget meget hårdt oveni i hovedet og fortælle ham hvordan du har det...

Anmeld

6. juni 2011

Krussedulle

TbCp skriver:

Det gør mig ondt, det er altid hårdt at miste selvom man synes man er forberedt....

Og så... ja... jeg synes du skal slå din kæreste med noget meget hårdt oveni i hovedet og fortælle ham hvordan du har det...

Anmeld

6. juni 2011

Krussedulle

sender dig lige en stor

Anmeld

6. juni 2011

jydeinden

det samme tror jeg ærligt min kæreste kunne finde på, ikke fordi han vil såre en, eller være ond, men fordi døden ikke kan påvirke ham på samme måde mere, så det er naturligt bare at tænke " nå det var da trist lad os så komme videre"

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

qp skriver:

Mænd aner ikke hvad de skal gøre i sådanne situationer... så jeg tror virkelig ikke du skal lægge mere i det

Tror jeg vil hoppe med på den. Den har han slet ikek tænkt over.

Ved selv hvor dum jeg kan være hvis jeg er ved en der lige har fået afvide at en nær er død

kram til dig

Anmeld

6. juni 2011

Mi

Det ville min mand helt sikkert ikke sige, og jeg ville også blive så vred hvis han i en situation hvor jeg havde mistet et familiemedlem, tænkte mest på om han kunne komme nogle steder eller ej

Men du må jo sige til ham, at du har brug for at han trøster dig

Og så får du lige et

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Det ville min mand helt sikkert ikke sige, og jeg ville også blive så vred hvis han i en situation hvor jeg havde mistet et familiemedlem, tænkte mest på om han kunne komme nogle steder eller ej

Men du må jo sige til ham, at du har brug for at han trøster dig

Og så får du lige et

www.stjerneleg.dk

Jeg blev også mega vred.. Og sagde at jeg syntes det var fejt.. Men han har trøstet min nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.