Hvad skal baby sove i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Julymama

Nu er jeg jo stadig gravid, men jeg (hvis alt går som det skal, 7,9,13) bliver mor her til sommer, med termin d. 14 juli..

Men spørgsmålet er .. hvad skal baby sove i, og under, om dagen, i barnevognen?

Jeg sidder her med kun en strop top og leggings og jeg sveder allerede, og tænker det må da være endnu værre med varmen omkring min termin? 

Sover baby stadig under dyne i barnevognen? Og med hvad på? jeg vil jo nødigt have at hun får det får varmt 

Er der evt. andre som har haft sommer baby'er og ved hvordan man skal tackle varmen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er godt nok for marts, men jeg vil sige en body og så en tyndt tæppe på. Du må mærke om baby bliver henholdsvis for varm eller kold. Så skal de selvfølgelig heller ikke ligge i træk.

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

Jeg tænker at når min knejt kommer ud i august, bliver barnevognen stillet i skygge, han får en kortærmet body på, og så en stofbe eller et tæppe henover sig når han skal sove ude... Tænker at man hurtigt finder ud af hvad de skal have på, hvis man ser til dem jævnligt... 

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

mille er fra marts 2010 - hun ville slet ikke sove ude i barnevognen i sommeren 10, så hun sov altså inde i sin seng hvor der var noget koldere. og her i weekenden hvor der har været supervejr, ville hun absolut heller ikke sove i barnevognen, så det var også sengen :-)

Anmeld

6. juni 2011

LC

Her bruger vi kun en kortærmet body om sommeren, og så i barnevognen eller klapvognen i skyggen.

Hvis hun bliver lidt kold, så får hun tæppe over eller en stofble, alt efter hvor kold vi synes hun virker...

Anmeld

6. juni 2011

Rikke, Liam & Linus

Liam er også sommerbarn (7 juli) og han blev født lige midt i en hedebølge. I starten havde han kun en kortærmet body (evt. short) og så et let bomuldstæppe. Tror først vi skiftede over til dyne i midten af august eller deromkring.

Liam er og har altid været et meget varmt barn, så han har heller ikke behov for så meget. Men andre børn har måske behov for at have lidt mere på. Prøv jer frem. Det er en god ide at mærke i nakken om barnet er for koldt eller varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.