Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Har her i nat fået så ondt i lysken og i nedredel af maven ude ved venstre side, det gør så ondt når jeg skal gå og rejse mig bukke mig osv

er det normalt at have ondt dernede ? er 38+6 idag

tror det med lysken skete igår da jeg gik tur på stranden men nu det gået op i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mira0911

Jeg vil jo sige det er ligamentsmerter, de kan godt være slemme.. Når du er så tæt på termin, kan det jo være plukkeveer i stedet for? Ja jeg ved det faktisk ikke... Er det en smerte der er der hele tiden uden pauser ?

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg vil jo sige det er ligamentsmerter, de kan godt være slemme.. Når du er så tæt på termin, kan det jo være plukkeveer i stedet for? Ja jeg ved det faktisk ikke... Er det en smerte der er der hele tiden uden pauser ?

Jeg mærker det ikk når jeg er i ro, men lige så snart jeg rejser mig eller bukker mig så gør det ondt.

havde ondt i lysken igår efter en forstræknning men i nat gik det op i venstre del af maven og er der stadig når jeg bevæger mig

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg mærker det ikk når jeg er i ro, men lige så snart jeg rejser mig eller bukker mig så gør det ondt.

havde ondt i lysken igår efter en forstræknning men i nat gik det op i venstre del af maven og er der stadig når jeg bevæger mig

Okey... Hmm... Ved ikke lige hvad det kan være... 

Anmeld

6. juni 2011

mortilflere

Mon det er veer det ville jo være ok  

Er du nervøs så slå på tråden til føde gangen

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Mon det er veer det ville jo være ok  

Er du nervøs så slå på tråden til føde gangen

Bare det var  men det er det nok ikk desværre

må holde mig i ro og ikk bevæge mig for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.