kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er dagplejer, bor i hus og har en nabo der flere gange om ugen slår græs o.l. lige når jeg lægger børnene til at sove. Pga. sol/skygge er det ikke muligt at få børnene længere væk fra larmen. Min nabo er arbejdsløs og ved godt at jeg er dagplejer.

Kan jeg tillade mig at bede pænt om at hun ikke slår græs mm mellem kl 12-15?

På den anden side ville det ogås være kedeligt hvis hun slog græs om formiddag når jeg er ude i haven med børnene. hmm. Det er ikke let at blive tilfreds.

Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

henh01

det ved jeg ikke om man kan.. Man kan jo godt på en venlig måde spørge hende om det ville passe hende at gøre det efter 15 pga dit arbejde, men du kan jo ikke forvente at hun tilpasser sig

Anmeld

6. juni 2011

lisesp83

Jeg forstår dig godt, og jeg ville, hvis jeg var dig, prøve at tage en pæn snak med hende. Det kan der jo ikke ske, noget ved. Og græsset kan da altid slåes sidst på eftermiddagen i stedet.

Anmeld

6. juni 2011

tb

Jeg vil nok mene du kan spørge om hun ikke vil lade være mellem 12-15.. Det gjorde vores nabo, da deres tvillinge piger var små  men det med om formiddagen synes jeg ikke er ok.. Din nabo skal jo os have lov til at være der

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg er dagplejer, bor i hus og har en nabo der flere gange om ugen slår græs o.l. lige når jeg lægger børnene til at sove. Pga. sol/skygge er det ikke muligt at få børnene længere væk fra larmen. Min nabo er arbejdsløs og ved godt at jeg er dagplejer.

På den anden side ville det ogås være kedeligt hvis hun slog græs om formiddag når jeg er ude i haven med børnene. hmm. Det er ikke let at blive tilfreds.

Hvad siger i?

Hvis jeg selv var dagplejer og havde en nabo som slog græs mens børnene sov, vil jeg da helt klart prøve at tage snakken med naboen om det, og håbe på det vil lykkes at lave en "aftale" om det... 

Anmeld

6. juni 2011

Tvillingemor80

synes godt du kan spørger.. der kan jo ikke ske noget andet end hun siger nej

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

Synes også godt man kan lave en pæn forespørgsel... Personligt er jeg af den holdning at man i videst mulig omfang skal tage hensyn til hinanden, og opretholde et dejligt nabofællesskab... 

Anmeld

6. juni 2011

sandorff

Anonym skriver:

Hvad siger i?

jeg er selv dagplejer og jeg ville helt klart tage en snak over hækken om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.