jes manner, ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Maise86

camillahej skriver:

slet ingen der har oplevet det i første hug?

Altså er ikke helt stærk i de der forkortelser men jeg blev insemineret med min mands sæd og blev gravid i første hug :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

camillahej

Maise86 skriver:

Altså er ikke helt stærk i de der forkortelser men jeg blev insemineret med min mands sæd og blev gravid i første hug :-)

okay det er os det jeg skal imorgen er så spændt hvorfor skulle du insimeres og var du os i homon behandling? Havde i prøvet at få børn længe? knus.

Anmeld

7. juni 2011

Maise86

camillahej skriver:

okay det er os det jeg skal imorgen er så spændt hvorfor skulle du insimeres og var du os i homon behandling? Havde i prøvet at få børn længe? knus.

Vi havde forsøgt at blive gravide i 1,5 år uden held. De kunne ikke sige hvorfor lige umiddelbart så da jeg var blevet fulgt i en cyklus og ÆL nærmede sig blev jeg bare fulgt og fik så en ÆL sprøjte og blev insemineret. Med held! Så vi ved ikke hvorfor. Og her anden gang blev jeg gravid ved en 'ups'er' så umiddelbart har vi ingen anelse :-) rigtig meget held og lykke til jer!

Anmeld

7. juni 2011

camillahej

Maise86 skriver:

Vi havde forsøgt at blive gravide i 1,5 år uden held. De kunne ikke sige hvorfor lige umiddelbart så da jeg var blevet fulgt i en cyklus og ÆL nærmede sig blev jeg bare fulgt og fik så en ÆL sprøjte og blev insemineret. Med held! Så vi ved ikke hvorfor. Og her anden gang blev jeg gravid ved en 'ups'er' så umiddelbart har vi ingen anelse :-) rigtig meget held og lykke til jer!

okay ej hvor fedt.. det må altså være dejligt selvom man bliver lidt overrasket ..

Anmeld

7. juni 2011

Maise86

camillahej skriver:

okay ej hvor fedt.. det må altså være dejligt selvom man bliver lidt overrasket ..

Det var så fantastisk at stå med en positiv test efter så lang tid!

Anmeld

7. juni 2011

camillahej

Maise86 skriver:

Det var så fantastisk at stå med en positiv test efter så lang tid!

kan jeg sku godt forstå fedt man...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.