FrøkenHedegaard skriver:
... Sidder her og beundrer min lille Felix(7månder i weekenden), som ligger her på gulvet og kigger på mig... ELSKER HAM BARE 
Og jeg er simpelthen bare SÅ klar til at få en baby mere, gerne lige nu!!! Kæresten er med på at vi godt kan gå igang nu, men alligevel er jeg skide bange!!!
Kan jeg KLARE at have 2 små på samme tid - ved godt at der er mange som kan klare det, men kan jeg
Er bange for at jeg kommer til at glemme min lille guldklump...
Måtte bare lige ud med nogle af de tanker som suser rundt i hoevdet på mig!!
Krams Rikke
de tanker får man vist altid når det lige kommer tæt på.. vi har en søn fra april 2010, men han er ekstremt fot tidlig født, så han er ikke større end en stor nyfødt( 6 kg og 70 cm) og jeg venter mig igen til sep.. der bliver 18 mdr imellem, men det bliver trods de 1½ års forskel, to meget små børn jeg skal gå hjemme med, da hasse jo er som en nyfødt, og derfor ikke kan gå eller noget, heller ikke når den bette ny kommer.. jeg har også tænkt tankerne at bare jeg nu ikke forsømmer hasse, for han har store behov for kontakt, da han er meget sensitiv. men jeg holder på det nok skal gå, når jeg jo er klar over at hasse skal inddrages i alt med den bette, og formå at have de stunder med ham i sofaen under tæppet, når lillebror sover.. ikke sikkert det altid kan lade sig gøre, men jeg vil bestræbe mig på at hasse ikke kommer til at lide under, at der kommer en bette ny i familien..
Anmeld