Jeg vil have en BABY mere, lige NU!! Men men!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Fru.Mäes <3

... Sidder her og beundrer min lille Felix(7månder i weekenden), som ligger her på gulvet og kigger på mig... ELSKER HAM BARE

Og jeg er simpelthen bare SÅ klar til at få en baby mere, gerne lige nu!!! Kæresten er med på at vi godt kan gå igang nu, men alligevel er jeg skide bange!!!

Kan jeg KLARE at have 2 små på samme tid - ved godt at der er mange som kan klare det, men kan jeg  Er bange for at jeg kommer til at glemme min lille guldklump...

Måtte bare lige ud med nogle af de tanker som suser rundt i hoevdet på mig!!

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

L.J.L

FrøkenHedegaard skriver:

... Sidder her og beundrer min lille Felix(7månder i weekenden), som ligger her på gulvet og kigger på mig... ELSKER HAM BARE

Og jeg er simpelthen bare SÅ klar til at få en baby mere, gerne lige nu!!! Kæresten er med på at vi godt kan gå igang nu, men alligevel er jeg skide bange!!!

Kan jeg KLARE at have 2 små på samme tid - ved godt at der er mange som kan klare det, men kan jeg  Er bange for at jeg kommer til at glemme min lille guldklump...

Krams Rikke

selvfølgelig glemmer du ikke din første fordi i får en mere. Dig og din første dreng vil nok altid have et specielt bånd, fordi han jo var den første.

Hvis i begge er helt klar på en mere og i synes i kan overskue en mere, så ønsker jeg jer held og lykke med pb

Anmeld

6. juni 2011

Fru.Mäes <3

Lauritz skriver:

selvfølgelig glemmer du ikke din første fordi i får en mere. Dig og din første dreng vil nok altid have et specielt bånd, fordi han jo var den første.

Hvis i begge er helt klar på en mere og i synes i kan overskue en mere, så ønsker jeg jer held og lykke med pb

... Takker

Tror jeg vil tage kæresten i hånden ogå skal vi vare helt 100% sikre på at vi vil det her!! Jeg er klar, såvi skal måske bare igang...

WEEHH, vil så gerne have en bette mand mere, eller pige selvfølgelig

Anmeld

6. juni 2011

L.J.L

FrøkenHedegaard skriver:

... Takker

Tror jeg vil tage kæresten i hånden ogå skal vi vare helt 100% sikre på at vi vil det her!! Jeg er klar, såvi skal måske bare igang...

WEEHH, vil så gerne have en bette mand mere, eller pige selvfølgelig

Dejligt, ville ønske at jeg selv var mere klar til en til, men vi synes bare begge at det har været alt for hårdt med den første, så det er for skræmmende at skulle igennem det hele igen!

Men måske om nogle år er vi klar igen

Anmeld

6. juni 2011

Fru.Mäes <3

Lauritz skriver:

Dejligt, ville ønske at jeg selv var mere klar til en til, men vi synes bare begge at det har været alt for hårdt med den første, så det er for skræmmende at skulle igennem det hele igen!

Men måske om nogle år er vi klar igen

.. Synes osse det var hårdt, men nu når jeg ser på min lille mand er jeg bare SÅ klar igen!!! Men det er osse det, om man LIGE skal nå og nyde ham her - inden der kommer én mere!!

Det er nok osse der problemet ligger..

Er det for TIDLIGT!!!

Vi snakkede frem og tilbage om, at det er fedt for børnene at have hinanden så tæt på hinanden, aldersmæssigt.. Så vil de altid have en legekammerat i hinanden...

Anmeld

6. juni 2011

LC

Dejligt at du er klar på en mere. Så er det jo bare om at komme igang.

Min mnad og jeg ville selv gerne have børn der ikke var så stor aldersforskel på, og jeg blev gravid for 2 gang da vores lille pige var 13måneder... Der havde vi prøvet i et stykke tid, men passer os nu meget godt med tidspunktet.

Anmeld

6. juni 2011

L.J.L

FrøkenHedegaard skriver:

.. Synes osse det var hårdt, men nu når jeg ser på min lille mand er jeg bare SÅ klar igen!!! Men det er osse det, om man LIGE skal nå og nyde ham her - inden der kommer én mere!!

Det er nok osse der problemet ligger..

Er det for TIDLIGT!!!

Vi snakkede frem og tilbage om, at det er fedt for børnene at have hinanden så tæt på hinanden, aldersmæssigt.. Så vil de altid have en legekammerat i hinanden...

hvis i begge to har det sådan, så er i da klar. Hvis du blev gravid imorgen ville jeres store dreng være knap 1½, og der er altså en stor forskel på 7 mdr og 1½ år

Personligt vil jeg gerne at min dreng er no0get ældre er mere selvhjulpen, og så ville jeg heller ikke kunne klare trodsalderen med ham og så en lille ny.

Anmeld

6. juni 2011

signe.

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

de tanker får man vist altid når det lige kommer tæt på.. vi har en søn fra april 2010, men han er ekstremt fot tidlig født, så han er ikke større end en stor nyfødt( 6 kg og 70 cm) og jeg venter mig igen til sep.. der bliver 18 mdr imellem, men det bliver trods de 1½ års forskel, to meget små børn jeg skal gå hjemme med, da hasse jo er som en nyfødt, og derfor ikke kan gå eller noget, heller ikke når den bette ny kommer.. jeg har også tænkt tankerne at bare jeg nu ikke forsømmer hasse, for han har store behov for kontakt, da han er meget sensitiv. men jeg holder på det nok skal gå, når jeg jo er klar over at hasse skal inddrages i alt med den bette, og formå at have de stunder med ham i sofaen under tæppet, når lillebror sover.. ikke sikkert det altid kan lade sig gøre, men jeg vil bestræbe mig på at hasse ikke kommer til at lide under, at der kommer en bette ny i familien..

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

vi prøvede igen da mille var 6 mrd, og så gik der 5 måneder, så var jeg gravid, der kommer til at være 20 mrd imellem

Anmeld

6. juni 2011

marloutti

signe. skriver:

de tanker får man vist altid når det lige kommer tæt på.. vi har en søn fra april 2010, men han er ekstremt fot tidlig født, så han er ikke større end en stor nyfødt( 6 kg og 70 cm) og jeg venter mig igen til sep.. der bliver 18 mdr imellem, men det bliver trods de 1½ års forskel, to meget små børn jeg skal gå hjemme med, da hasse jo er som en nyfødt, og derfor ikke kan gå eller noget, heller ikke når den bette ny kommer.. jeg har også tænkt tankerne at bare jeg nu ikke forsømmer hasse, for han har store behov for kontakt, da han er meget sensitiv. men jeg holder på det nok skal gå, når jeg jo er klar over at hasse skal inddrages i alt med den bette, og formå at have de stunder med ham i sofaen under tæppet, når lillebror sover.. ikke sikkert det altid kan lade sig gøre, men jeg vil bestræbe mig på at hasse ikke kommer til at lide under, at der kommer en bette ny i familien..

Uh ha, jeg kan godt forstå I gerne vil ha en mere... Min søn er 6 uger og jeg er nærmest allerede klar igen!!!  Aj, der må godt lige gå et år eller noget, men iihh, det kribler i maven for at blive gravid igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.