jeg savner at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

ja jeg har nu to dejlig børn begge under 2 år.. jeg havde enlig sagt jeg ikke skulle have flere men den holder hvis ikke... manden og jeg har aftalt vi nok vil have en mere når den store bliver 4-5 år...

men fuc* jeg kan ikke vente så længe..

men min krop kan slet ikke klare at blive gravid lige pt  og er blevet frarådet til at få børn før om 4-5 år

men skal jeg vente så længe biler den store 6 år den lille 5 år..

ren øko ville det nok være godt at vente så lang tid da vi forhåbelig bor i hus til den tid..

og jeg har fået et arbejde..

men ja tanken om at skulle have et lille ble barn igen når de to andre er blevet så stor

ja ar ved ikke hvad jeg ville med det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

ja jeg har nu to dejlig børn begge under 2 år.. jeg havde enlig sagt jeg ikke skulle have flere men den holder hvis ikke... manden og jeg har aftalt vi nok vil have en mere når den store bliver 4-5 år...

men fuc* jeg kan ikke vente så længe..

men min krop kan slet ikke klare at blive gravid lige pt  og er blevet frarådet til at få børn før om 4-5 år

men skal jeg vente så længe biler den store 6 år den lille 5 år..

ren øko ville det nok være godt at vente så lang tid da vi forhåbelig bor i hus til den tid..

og jeg har fået et arbejde..

men ja tanken om at skulle have et lille ble barn igen når de to andre er blevet så stor

ja ar ved ikke hvad jeg ville med det her

Lyder som en lidt træls situation...

Må man spørge hvorfor du er blevet frarådet at blive gravid nu?

Åhhh, du mått egerne overtage min graviditet... Synes ikke det er sjovt, og gør det KUN for resultatet 

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Lyder som en lidt træls situation...

Må man spørge hvorfor du er blevet frarådet at blive gravid nu?

Åhhh, du mått egerne overtage min graviditet... Synes ikke det er sjovt, og gør det KUN for resultatet 

ja må du gerne

er blevet frarådet da jeg ikke har fået ilt nok under min graviditet med den lille og har været meget blå om munden og hænder. jeg har i det hele taget haft det hårdt her 2 gang

har efter alt det her fået lidt problemer med at huske. ting som jeg har kunne før. sådan som veje, nr plader på biler. tlf nr og sådan det er helt væk

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

ja må du gerne

er blevet frarådet da jeg ikke har fået ilt nok under min graviditet med den lille og har været meget blå om munden og hænder. jeg har i det hele taget haft det hårdt her 2 gang

har efter alt det her fået lidt problemer med at huske. ting som jeg har kunne før. sådan som veje, nr plader på biler. tlf nr og sådan det er helt væk

Ej hvor træls - og ret mærkeligt... Har jeg aldrig hørt om før. Har det et navn?

Og hvad mon gør at de tror du bedre kan klare det om 4-5 år?

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ej hvor træls - og ret mærkeligt... Har jeg aldrig hørt om før. Har det et navn?

Og hvad mon gør at de tror du bedre kan klare det om 4-5 år?

det har ikke et navn men de mener min krop skal falde på plads igen de mener min krop har været for belastet her 2 gang da jeg var gravid meget kort efter jeg havde født den første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.