Bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Sakris

Har desværre ikke noget billede af hvor den står i stativet, men synes da lige i skal se. Der er min svigermor der har bagt og jeg der har pyntet. Jeg synes bladene er alt for grønne efter min smag, men det var ikke mig der valgte den, og brudeparret var meget tilfredse... Så det var jo bare dejligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Maja_4000

Hvor er du god

Kan godt lide , at den er så enkel (:

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

enig med Maja  Og lidt med dig, ang de blade der. Men synes nu ikke det gør så meget, så længe det er gennemført 

Anmeld

6. juni 2011

Dot D

Superflot

Anmeld

6. juni 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Hvor er du god

Kan godt lide , at den er så enkel (:

Tak... 

Ja det kan jeg også lide. Og det var ønsket fra brudeparret. Den passede super til både brudebuket og borddekorationer, der stort set udelukkende bestod af hvide roser

Anmeld

6. juni 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Tak... 

Ja det kan jeg også lide. Og det var ønsket fra brudeparret. Den passede super til både brudebuket og borddekorationer, der stort set udelukkende bestod af hvide roser

Hvor gennemført

Bruger du udstikker til roserne ? (:

Anmeld

6. juni 2011

Sakris

Holbæktrunten skriver:

enig med Maja  Og lidt med dig, ang de blade der. Men synes nu ikke det gør så meget, så længe det er gennemført 

Tak. Og ja, havde flere grønne farver der skulle have været blandet, og lidt mindre farve. Men det ved jeg til en anden gang :-)

Anmeld

6. juni 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Hvor gennemført

Bruger du udstikker til roserne ? (:

Nej kun til bladende. Alle roserne er håndlavet fra bunden 

Anmeld

6. juni 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Nej kun til bladende. Alle roserne er håndlavet fra bunden 

Hvor er du sej ! Er det svært ? :b

Anmeld

6. juni 2011

Sakris

Nej egentlig ikke. Den første rose gik i vasken, fordi jeg lige skulle fange teknikken. Men ingen af de efterfølgende roser blev kasseret. For et år siden havde jeg set en toturial på youtube. Så gik udfra hvad jeg kunne huske der. Brugte 10-16 kugle til hver rose. De blev rullet flade, og ekstra flade i kanten. Også blev det første blad rullet, og de andre sat enkeltvis uden på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.