Jeg er så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Musen5

tja.... det hele startede med at jeg fik et extra job ved siden af min kontanthjælp som ssh vikar.

Det første jeg fortalte til samtalen var at jeg fik kontanthjælp og at de derfor skulle køre lønnen over mit bi-kort _Logisk nok...

da kommunen så skal bruge mine lønsedler ASAP ringer jeg idag derned for at høre om de evt kan faxe dem derud.... Det kan de godt. Bliver så ringet op at chefen 10 min senere der overfuser mig og fortæller at havde jeg sagt at jeg var på kontanthjælp ved siden af da jeg var til samtale ville jeg ALDRIG være blevet ansat, da de ikke ville ansætte "sådan nogle". Så siger at det havde jeg skam gjort og får så at vide at hvis P havde vidt det så ville hun ikke have ansat mig (Læs Du lyver)... Jeg spør så om de alligevel ville være søde og hjælpe mig og faxe papirerne hvorefter ællingen siger du kan finde dit lort og aflevere det selv. Derefter knalder hun røret på.... ( og jeg er hermed fyret over telefonen)

Hvad er det for en måde at behandle folk ppå???????

Jeg blev så gal over det, og tænkte så bagefter at hun kunne tage sit vikarjob og stikke det op hvor solen ikke skinner....

Men helt ærlig.... vi er vel for pokker voksne mennesker eller ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

MorCamilla

JA jeg kan godt forstå du er gal, det var da også en utrolig opførsel af hende... Sikke da noget p.. at sige.. Sidder og bliver helt sur på dine vejne...

Anmeld

24. november 2008

Miss BananaHammock

Det viser desværre kun at ikke alle er modne nok til at opføre sig på en pæn og respektabel måde overfor andre. Man må håbe at P.'s chefer ser hvordan hun behandler andre, og gør noget ved det!

Anmeld

25. november 2008

1977

Profilbillede for 1977

Forstår dig så udemærket. Jeg var godt nok også blevet tosset i hovedet

Anmeld

25. november 2008

bette

ohh jeg havde sku taget knoglen og ringet dem op igen og flippet total skråt..!!!

Anmeld

25. november 2008

Loggidut

Musen5 skriver:

tja.... det hele startede med at jeg fik et extra job ved siden af min kontanthjælp som ssh vikar.

Det første jeg fortalte til samtalen var at jeg fik kontanthjælp og at de derfor skulle køre lønnen over mit bi-kort _Logisk nok...

da kommunen så skal bruge mine lønsedler ASAP ringer jeg idag derned for at høre om de evt kan faxe dem derud.... Det kan de godt. Bliver så ringet op at chefen 10 min senere der overfuser mig og fortæller at havde jeg sagt at jeg var på kontanthjælp ved siden af da jeg var til samtale ville jeg ALDRIG være blevet ansat, da de ikke ville ansætte "sådan nogle". Så siger at det havde jeg skam gjort og får så at vide at hvis P havde vidt det så ville hun ikke have ansat mig (Læs Du lyver)... Jeg spør så om de alligevel ville være søde og hjælpe mig og faxe papirerne hvorefter ællingen siger du kan finde dit lort og aflevere det selv. Derefter knalder hun røret på.... ( og jeg er hermed fyret over telefonen)

Hvad er det for en måde at behandle folk ppå???????

Jeg blev så gal over det, og tænkte så bagefter at hun kunne tage sit vikarjob og stikke det op hvor solen ikke skinner....

Men helt ærlig.... vi er vel for pokker voksne mennesker eller ????

hmmm, har hun i grunden krav på at vide noget om det?

det tror jeg ikke, men helt ærligt, ville du så arbejde for en gimpe der behandler dig sådan?

ring hende op og bed hende om en fyreseddel...der skal hun give dig en god grund til fyringen på!

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Ja, det fortæller jo lidt om synet på kontanthjælpsmodtagere....og det er vidst ikke et særtilfælde at "sådan nogle som dig" bliver bahandlet sådan.
Tror heller ikke hun har krav på at vide det..
Knus..

Anmeld

25. november 2008

søsterpigen

Ja det var da en helt utrolig dårlig måde at behandle andre på!

knuz her fra!!

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

Hold da helt op...

Du får lige et stort

Sanne

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Og så lige en anden ting...hvade det været mig der var udsat for sådan en opførsel, så var det ikke bare blevet ved det...jeg havde fundet en måde at vende den om igen, enten vha medierne, kommunen eller hvem du kan få med ind over....det er jo ikke ligefrem måden at få kh-modtagere i arbejde på. Og sådan en påførsel skal ikke bare finde sted uden en konsekvens...så orker du, så gør noget!!!
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.