hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg er monster træt hele tiden jeg sover til middag hver dag nu. og selvom jeg vågner går der ikke så lang tid så jeg træt igen. tisser os ret meget nu. og lugter mange mærkelig ting.. nogle bud på hvad det kan være? 

og jeg er os på p piller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

heaven

forårs/sommer træthed????

Jeg er også meget træt pt, det er min græsallergi der tager livet af mig.... har du sådan noget??

Jannie

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

heaven skriver:

forårs/sommer træthed????

Jeg er også meget træt pt, det er min græsallergi der tager livet af mig.... har du sådan noget??

Jannie

ja men det plejer nu ikke og rører mig 

Anmeld

5. juni 2011

heaven

Anonym skriver:

ja men det plejer nu ikke og rører mig 

hrum, ja det var lige mit bud.... ellers ved jeg det ikke lige... men god bedring

Jannie

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

heaven skriver:

hrum, ja det var lige mit bud.... ellers ved jeg det ikke lige... men god bedring

Jannie

jo tak

Anmeld

5. juni 2011

jlp90

Anonym skriver:

jeg er monster træt hele tiden jeg sover til middag hver dag nu. og selvom jeg vågner går der ikke så lang tid så jeg træt igen. tisser os ret meget nu. og lugter mange mærkelig ting.. nogle bud på hvad det kan være? 

og jeg er os på p piller 

Gravid??

Anmeld

5. juni 2011

NJN

Anonym skriver:

og jeg er os på p piller 

tag en test..

Anmeld

5. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

og jeg er os på p piller 

Jeg sov 13 timer i træk i nat

Gad vide om det er varmen?

Hvis du tager p-piller, så tror jeg nu ikke du skal frygte en graviditet

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

synes det ville være underligt hvis jeg skulle være gravid.. men er blevet gravid på p piller før.. men går ikke ud fra det er det.. og slet ikke så tidlig tegn da jeg havde min menstruation for 2 uger siden.. 

Anmeld

6. juni 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

synes det ville være underligt hvis jeg skulle være gravid.. men er blevet gravid på p piller før.. men går ikke ud fra det er det.. og slet ikke så tidlig tegn da jeg havde min menstruation for 2 uger siden.. 

Hvis du havde mens for 2 uger siden så er det sikkert din ægløsning du mærker til nu.. Jeg får det på samme måde som du beskriver når jeg har ægløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.