Stor mave hurtigt- 2. gangsgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har altid hørt at maven hurtigere bliver stor, som andengangs gravid, men altså helt ærlig. Jeg har kun lige opdaget at jeg er gravid, dvs. ca. 4+4 og maven er synligt stor! Faktisk så stor at jeg føler den er svær at skjule.

Jeg havde en pæn stor mave første gang, men da slet ikke så tidlig. Faktisk irriterer det mig lidt, da jeg allerede nu kan hører alle sige hold da op....den er sørme stor hurtig var osv.

Har læst at man ikke må træne de lige mavemuskler, så der er ikkke hjælp at hente.

Andre der kender det.?(er anonym, da jeg ikker har offentliggjort graviditeten)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har altid hørt at maven hurtigere bliver stor, som andengangs gravid, men altså helt ærlig. Jeg har kun lige opdaget at jeg er gravid, dvs. ca. 4+4 og maven er synligt stor! Faktisk så stor at jeg føler den er svær at skjule.

Jeg havde en pæn stor mave første gang, men da slet ikke så tidlig. Faktisk irriterer det mig lidt, da jeg allerede nu kan hører alle sige hold da op....den er sørme stor hurtig var osv.

Har læst at man ikke må træne de lige mavemuskler, så der er ikkke hjælp at hente.

Andre der kender det.?(er anonym, da jeg ikker har offentliggjort graviditeten)

Jeg er andengangs gravid... ja maven voksede hurtigt her... Du kan se mavebilleder under min profil, allerede fra 3+4... 

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg er andengangs gravid... ja maven voksede hurtigt her... Du kan se mavebilleder under min profil, allerede fra 3+4... 

Fine billeder - Jeg kan godt se du tidligt havde en fin mave.

Er den bare forsat med at vokse eller er det bremset op?

Hvordan er den nu ifht. din mave 1. gang.

Anmeld

5. juni 2011

132319

Min mave voksede ekstremt langsomt første gang og blev ikke ret stor.

Anden gang gik det rimelig hurtigt, men ikke hurtigere end så mange andre første gang, tror jeg. Jeg havde så også liiige 10 kg mere flæsk end første gang 

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Fine billeder - Jeg kan godt se du tidligt havde en fin mave.

Er den bare forsat med at vokse eller er det bremset op?

Hvordan er den nu ifht. din mave 1. gang.

Den har vokset lystigt lige siden... Det virker som om at den tager en pause nu, føler jeg... Men tror det ikke... 

Maven nu og mht første graviditet, det kan jeg slet ikke huske.. Men tror jeg bliver større denne gange.. Har også taget meget på denne gang... Med den første tog jeg 18 kg på... 

Jeg er nu 24+6 og vægten siger snart +17 kg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.