Nabo'erne der glor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

nilletøz

Så kommer der lige et lille brokke indlæg fra mig - og undskylder da på forhånd!!

Som overskriften siger så har vi nogen nabo'er skrådt overfor os, som hele tiden glor over til os, og jeg mener virkelig GLOR, glæder også de de har gæster, og når vi har gæster.

Bare i lørdags da vi sad nogen stykker på vores altan, og hyggede os, kunne vi mærke deres øjne i nakken, og det var bestemt ikke fordi vi larmede meget..!

Vi kan ligefrem mærke hvordan de overbeglorer os, det er lige meget hvad vi fortager os på vores altan, så kan vi skimte at de overbeglorer os for vildt.

Kunne også bare lade som ingenting, men manden har snakket med vores overbo, hun siger at hun har samme problemer med dem.

Nogen gange er det så slemt at vi nærmest på skjule os bag vores parasoler (staves) for at få lidt privat liv...

Tænker tit de må have et meget kedelig liv, når de bare kan sidde og glo på hvad andre laver!!! gaaaab

Åhhh hvor jeg dog hader dem!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

nilletøz

de3n røg hurtig ned!!

Anmeld

5. juni 2011

MaliksMor

nilletøz skriver:

Så kommer der lige et lille brokke indlæg fra mig - og undskylder da på forhånd!!

Som overskriften siger så har vi nogen nabo'er skrådt overfor os, som hele tiden glor over til os, og jeg mener virkelig GLOR, glæder også de de har gæster, og når vi har gæster.

Bare i lørdags da vi sad nogen stykker på vores altan, og hyggede os, kunne vi mærke deres øjne i nakken, og det var bestemt ikke fordi vi larmede meget..!

Vi kan ligefrem mærke hvordan de overbeglorer os, det er lige meget hvad vi fortager os på vores altan, så kan vi skimte at de overbeglorer os for vildt.

Kunne også bare lade som ingenting, men manden har snakket med vores overbo, hun siger at hun har samme problemer med dem.

Nogen gange er det så slemt at vi nærmest på skjule os bag vores parasoler (staves) for at få lidt privat liv...

Tænker tit de må have et meget kedelig liv, når de bare kan sidde og glo på hvad andre laver!!! gaaaab

Åhhh hvor jeg dog hader dem!!!!!

Forstår dig 100% ..

Hvorfor siger du ikke noget til dem?

- Vi er lige flyttede i lejlighed, (har aldrig boede i lejlighed før) her kan man dog kun se hinanden fra sideren eller dem så går nede på pakrings dækkede.. ALLE på pakrings dækkede GLOR sindsygt ( der lægger en netto lige nede foran.. (men, okay det irretere os ikke så meget, fordi så skulle man nok ikke vælge sådan et sted at bo + vi har fået sat et hegn for, så de ikke kan se alt hvad der forgår heroppe og af sikkerheds mæssige oversager)

Men, men men.. Så har vi nogle naboer (to mænd ) som konstant sidder og kigger ind, vi har sådan noget glas med luft i siderne som gør at man kan se et spejl billede hvis du fforstår og har lagt mærke til at de BEGGE glor overdrevet.. Har sågar oplevede at de har kommenteret hvis jeg har siddet med en veninde og snakkede..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2011

GitteC78

Hold da op nogle naboer I har... De har da vist intet liv.

Jeg kender alt til naboer der gloer. Vi flyttede i hus i sep sidste år, vi boede førhen i lejlighed. Vores naboer på den ene side er et ældre par og de glor hver gang de går forbi vores hus. Vi er nødt til at have rullet for over til dem. Det er så belastnende, vi kan næsten ikke have gæster på besøg for de bliver også overbegloet... Den anden dag stod manden og gloede ind i vores have, min mand kom ud og spurgte om han kunne hjælpe med noget og så forsvandt han. Vi kan næsten ikke sidde udenfor i haven uden at de holder øje med os....

Jeg forstår dig godt, at I er træt af det... Utroligt folk ikke kan passe deres eget liv...

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv hvor irriterende!!! Synes i skal råbe til dem hvad de glor på?  Total barnligt men altså...

Jeg trænger også til at brokke mig. Dog over den bestyrelse jeg sidder i. EEEJ men altså  magen til hjernedød hønsegård skal man lede længe efter. Og mænd er der også til stede. 

Anmeld

5. juni 2011

nilletøz

CamillaRH skriver:

Forstår dig 100% ..

Hvorfor siger du ikke noget til dem?

- Vi er lige flyttede i lejlighed, (har aldrig boede i lejlighed før) her kan man dog kun se hinanden fra sideren eller dem så går nede på pakrings dækkede.. ALLE på pakrings dækkede GLOR sindsygt ( der lægger en netto lige nede foran.. (men, okay det irretere os ikke så meget, fordi så skulle man nok ikke vælge sådan et sted at bo + vi har fået sat et hegn for, så de ikke kan se alt hvad der forgår heroppe og af sikkerheds mæssige oversager)

Men, men men.. Så har vi nogle naboer (to mænd ) som konstant sidder og kigger ind, vi har sådan noget glas med luft i siderne som gør at man kan se et spejl billede hvis du fforstår og har lagt mærke til at de BEGGE glor overdrevet.. Har sågar oplevede at de har kommenteret hvis jeg har siddet med en veninde og snakkede..

Tak

Ja har overvejet at råbe til dem, men er ikke lige sikker på det hjælper, men et forsøg hver da!

her kan man ses fra alle sider og kanter, og hvorfor er det lige de skal glo, vi bor også lige op over en netto.

God ide med hegn for, det skal vi også have, men skal lige have fundet et der passer til os...

Ej hvor er de mærkelig de mænd altså, sidder og kommentere de du snakker med din veninde om - der havde jeg nok ikke hold min kæft lukket...

Anmeld

5. juni 2011

nilletøz

GitteC78 skriver:

Hold da op nogle naboer I har... De har da vist intet liv.

Jeg kender alt til naboer der gloer. Vi flyttede i hus i sep sidste år, vi boede førhen i lejlighed. Vores naboer på den ene side er et ældre par og de glor hver gang de går forbi vores hus. Vi er nødt til at have rullet for over til dem. Det er så belastnende, vi kan næsten ikke have gæster på besøg for de bliver også overbegloet... Den anden dag stod manden og gloede ind i vores have, min mand kom ud og spurgte om han kunne hjælpe med noget og så forsvandt han. Vi kan næsten ikke sidde udenfor i haven uden at de holder øje med os....

Jeg forstår dig godt, at I er træt af det... Utroligt folk ikke kan passe deres eget liv...

Ville give dig helt ret, tror bestemt ikke de har noget liv!!!

Jeg var blevet stik tosset, hvis jeg måtte rulle for, bare for at få fred, tænk at i næsten ikke kan have gæster på besøg! nej nej det går bare ikke sådan noget!

Han kan da ikke tillade sig at stå og glo ind i jeres have, uden at have en meget god grund, ihh altså de naboer, kan de ikke bare passe sig selv, eller hvad!?

Vi kan næsten hellere ikke være på vores altan, uden at vi kan se de bare glor her over!!!  

Ja de burde bare passe dem selv, og lad os være i fred... 

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

sådan nogen har vi også.
de bor i opgangen overfor os. og selvom vi går inde i vores stue kan vi se at de kikker her over hele tiden. så lige for tiden har vi garninerne rullet ned (også for at solen ikk kommer ind og varmer vores "lædder"sofa op men det er skide irriterende for man kan intet foretage sig uden der er nogen der glor på en det er mega nedern. vi snakker aldrig med dem.

manden har en gang fordi han så de kikked trækket bokseshortsne ned og lavet helikopter så kunne de ellers glo væk og det hjalp lige nogen dage.

Anmeld

5. juni 2011

nilletøz

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Øv hvor irriterende!!! Synes i skal råbe til dem hvad de glor på?  Total barnligt men altså...

Jeg trænger også til at brokke mig. Dog over den bestyrelse jeg sidder i. EEEJ men altså  magen til hjernedød hønsegård skal man lede længe efter. Og mænd er der også til stede. 

Ja har overvejet det, men ved ikke hvad de kan finde på, de virker lidt mærkelig nogen gange!! Lukker og åbner for deres altandør i tide og utide... !

Se det er derfor jeg ikke skal være med i en bestyrelse, for jeg ville blive smidt ud på stedet, fordi at jeg ville brokke mig for meget - de har også spurgt i søns vuggestue om jeg ikke vil være med i bestyrelsen, meeen takkede pænt nej tak, det har jeg ikke tempraman (staves?) til!!! Der er jeg simpelt hen for rødhået til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.